Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:36:44 GMT

عزت الهی: امروز پزشکان جواب MRI را می دهند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۳۸۳۴

عزت الهی: امروز پزشکان جواب MRI را می دهند

مصدومیتی که در تمرینات تیم ملی گریبانگیر ستاره ردینگ شد می تواند او را برای حداقل شش هفته از میادین دور نگه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت الهی به عنوان یکی از خریدهای جدید باشگاه ردینگ خیلی زود در ترکیب سلطنتی های چمپیون شیپ جا افتاد. ملی پوش ایرانی به قدری در ترکیب و تاکتیک ردینگ تاثیرگذار ظاهر شد که طرفداران این تیم در دومین تجربه با پیراهن باشگاه انگلیسی از او به عنوان بهترین بازیکن زمین یاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصدومیت در یکی از جلسات تمرینی تیم ملی در اردوی قبلی نه تنها مانع همراهی این بازیکن در بازی با بولیوی شد بلکه در بازگشت به جزیره زمینه ساز شایعاتی همچون دوری حداقل شش هفته ای عزت الهی از میدان هم بود. خبری که نه تنها از سوی ردینگ تایید یا تکذیب نشد بلکه ابهامات پیرامون وضعیت ملی پوش ایرانی را بیشتر هم کرد.


در واکنش به این اخبار سعید عزت الهی با بیان این که تست های پزشکی را طی چند روز گذشته زیر نظر کادر پزشکی ردینگ پشت سر گذاشته، گفت:« امروز پزشکان ردینگ با بررسی آخرین MRI انجام گرفته نظر نهایی خودشان در قبال آسیب دیدگی اخیر را اعلام می کنند. امیدوارم مدت زمان زیادی از میادین دور نباشم گرچه احساسم این است که خیلی زود می توانم به ترکیب تیم و بازی ها برگردم».

 

سعید عزت اللهی ردینگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید عزت اللهی ردینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)

دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت.

این سومین نبرد ۲ تیم در فصل جاری است و برنده هر ۲ بازی قبلی در لیگ‌برتر ذوبی‌ها بوده‌اند.

(یک بر صفر، ۴ بر یک)

تی‌تی‌ها دومین بازی خود پس از جدایی پاکو خمس را درحالی برگزار می‌کنند که شانس رسیدن به قهرمانی در لیگ‌برتر را از دست داده و برای بقا در تنها جام قابل دسترس، چاره‌ای جز غلبه بر گاندو‌ها ندارند.

به گزارش ایسنا، قرمزپوشان در سال تقویمی جدید بردی نداشته‌اند و با ۲ تساوی و ۲ باخت، روی ریل بحران حرکت می‌کنند. تراکتور ۲ هفته قبل، ۴ بر یک مغلوب ذوبی‌ها شد و حال با هدایت موقت حمید مطهری و کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی در پی انتقام جویی است.

در سمت مقابل، گاندو‌ها در سه بازی اخیرشان ۲ پیروزی داشته و شرایط روحی نسبتاً خوبی دارند. سبزپوشان بعد از پیروزی ۴ بر یک ۲ هفته قبل حالا باری دیگر به تبریز بازگشته‌اند. نکته جالب آنکه ذوب‌آهن این فصل در خارج از اصفهان باختی نداشته و باید دید این رکورد امروز در تبریز شکسته می‌شود یا نه.

به روایت آمار:

۴۱ مسابقه بین دو تیم در چارچوب لیگ‌برتر و جام حذفی برگزار شده که ۱۵ بازی را تراکتور برده، ۱۳ مسابقه را ذوب‌آهن و ۱۳ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های تراکتور و ذوب‌آهن ۹۵ توپ از خط دروازه دو تیم عبور کرده که ۴۸ گل از آن تراکتور و ۴۷ گل سهم گاندو‌ها بوده است.

تنها تقابل ۲ تیم در قالب جام‌حذفی را ۳ بر ۲ تراکتور برده است.

نتیجه مرحله گذشته:

تراکتور با حکم انظباطی ۳ بر صفر مقابل چوکا تالش برنده شد و ذوب‌آهن با نتیجه مشابه بر آکادمی کیا تهران فائق آمد.

tags # تراکتورسازی تبریز ، ذوب آهن اصفهان سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد