Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه‌ای به عنوان جانشین استاندار آذربایجان شرقی به مجمع نمایندگان استان معرفی نشده است.
معصومه آقاپور در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر وزیر کشور گزینه‌ای را به ما معرفی نکرده‌اند، مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در صورت معرفی گزینه‌های احتمالی، می‌تواند اعلام نظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طبق قانون منع به کارگیری بازنشستگان، تکلیف همه مشخص بوده و این قانون آنقدر صریح و واضح است که مشمولان همگی رفتنی هستند.
وی ضمن قدردانی از زحمات مشمولان این قانون، افزود: مسئولانی که قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل حال آنان می‌شود، همگی وظیفه شناس بوده و چنین نیست که صدق کردن این قانون در مورد برخی مسئولان، موجب دلسردی آن‌ها شود، مطمئنم این مسئولان در شرایط فعلی اقتصاد، نه ملت و نه دولت را تنها نمی‌گذارند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان شرقی قانون مجلس شورای اسلامی وزیر کشور معرفی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید

دادستان زنجان این بار برای حل مشکلات سه پل تاریخی میربهاءالدین، حاج محمد و سردار، مسئولان استانی و در رأس استاندار زنجان را پای پل کشید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، بهروز عباسی دادستان مرکز زنجان در راستای پیگیری مشکلات انباشته شده در پل میربهاءالدین و پل‌های سید محمد و سردار، صبح امروز بار دیگر مسئولان استانی ولی این بار در رأس، استاندار زنجان را به پای پل کشید. علاوه بر استاندار، مدیران آب منطقه‌ای، میراث‌فرهنگی، مدیرکل دفتر فنی، مسئولان شهرداری و شورای شهر، محیط زیست حضور داشتند.

بهروز عباسی دادستان زنجان در این بازدید به مسئولان استانی تأکید کرد که باید مشکلاتی که سالیان سال در اطراف این پل‌ها انباشته شده است را رفع کنند.

وی با بیان اینکه ترک فعل نباید در این زمینه رخ دهد و سبب نارضایتی عمومی شود، گفت: باید بتوانیم نهایت استفاده را از ظرفیت این پل‌های تاریخی داشته باشیم و مشکلات پیرامون این پل‌ها و زنجانرود را حل کنیم.

10 فروردین امسال بود که تسنیم زنجان گزارش ویدئویی با موضوع وضعیت نامناسب پل قدیمی میربهاءالدین با قدمت بیش از یک صد ساله منتشر کرد و روی خط خروجی این رسانه رفت.

همین موضوع سبب شد که دادستان مرکز زنجان در زمینه انتشار این خبر ضمن تقدیر از مطالبه‌گری خوب خبرگزاری تسنیم بگوید: این موضوع را پیگیری می‌کنم و با دستگاه‌هایی که در این زمینه ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد شد.

همین موضوع سبب شد که شهرداری زنجان با ورود دادستانی به موضوع، نیروهای پاکبان شهرداری منطقه 3 را به خط کند و در عرض یک روز بیش از یک تن زباله را از آنجا جمع‌آوری کند.

اما این پایان کار نبود و بهروز عباسی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان دوباره شخصاً 17 فروردین از پل‌های تاریخی زنجان (میربهاءالدین و سیدمحمد و سردار) بازدید کرد و در این بازدید، شهردار زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل محیط زیست و چند تن دیگر مدیران، وی را  همراهی کردند.

بهروز عباسی در این بازدید ضمن تأکید بر حفظ آثار باستانی و تاریخی، از مسئولان درخواست کرد که هرچه سریعتر به وضعیت ظاهری این پل‌های تاریخی رسیدگی کنند.

عباسی دراین بازدید تأکید کرد: با ترک فعل هر دستگاهی برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کوتاهی برخی دستگاه‌ها، سبب نارضایتی مردم شود.

وضعیت نامناسب پل میربهاءالدین زنجان+فیلمورود دادستانی زنجان به وضعیت بد پل میربهاءالدیندستور مجدد دادستان ‌زنجان برای رسیدگی به پل‌ میربهاءالدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون قوه قضاییه منصوب شد | معرفی جانشین محمد مصدق از سوی اژه‌ای
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • پیام قدردانی مجمع نمایندگان گیلان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • رتبه اول آذربایجان شرقی در معرفی خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی دام و طیور
  • اعضای هیأت رئیسه کیک بوکسینگ imao آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!