Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام محمد علیزاده مسئول ستاد اقامه نماز استانداری کرمان در جلسه شورای اداری ریگان گفت:کارگروه بررسی اقامه نماز در را‌ههای مواصلاتی استان و در تمامی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد علیزاده  گفت: با توجه به اینکه مساجد بین راهی در استان از وضعیت مطلوبی برخوردار نمی‌باشند این کارگروه برای ساماندهی این مساجد تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مسئول اقامه نماز در ادارات شهرستان بر عهده فرمانداری است و همه ادارات در زمینه برگزاری باشکوه نماز جماعت برنامه ریزی نمایند.

حجت الاسلام علیزاده عنوان کرد: نماز آثار وبرکاتی دارد که باعث کاهش جرائم می‌شود وهمه برای برگزاری نماز جماعت در ادارات تلاش کنند.

وی خواستار راه اندازی نماز خانه در پارک‌های  استان شد .

معاون فرماندار ریگان گفت: نماز جماعت در ۷۰ درصد از ادارات شهرستان ریگان برگزار می‌شود.

علیرضا غلامشاهزاده با اشاره به اینکه نماز جماعت در تمامی مدارس شهرستان باشکوه برگزار می‌شود ابراز کرد: فضای فیزیکی نماز خانه‌های مدارس وضعیت مطلوبی ندارد.

وی افزود: نماز جماعت در تمامی دستگاهی اجرایی شهرستان با کیفیت مطلوب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

فضای فیزیکی نماز خانه‌های مدارس وضعیت مطلوبی ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دبیر جشنواره گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود.    موتورچی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.   وی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.   موتورچی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود.    وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق