Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با بیان اینکه سطح گلخانه های استان در حال حاضر به 33 هکتار می رسد، تصریح کرد: قرار است طی برنامه ششم توسعه 100 هکتار گلخانه در استان زنجان احداث شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، بهنام اوجاقلو، امروز با اعلام این خبرسهمیه ابلاغی تاسیس گلخانه طی سال های 95 تا 99 در استان را به ترتیب 10هکتار، 15 هکتار، 20 هکتار، 25 هکتار و 30 هکتار اعلام و خاطرنشان کرد: هم اکنون 66 واحد گلخانه ای در مجتمع گلخانه ای وحدت واگذار شده است که با شروع به کار این واحدها تا پایان امسال، تمام تعهدات از سال 95 تا سال جاری عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه انتقال تولید محصولات سبزی و صیفی از فضای آزاد به محیط گلخانه به منظور مدیریت مصرف آب در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: توت فرنگی، خیار، گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای و نهال از جمله مهم‌ترین محصولات گلخانه‌ای تولیدی در استان زنجان محسوب می شود.

اوجاقلو با تاکید بر اینکه گسترش تولید محصولات گلخانه ای گامی اساسی در مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی به حساب می‌آید، بیان داشت: مصرف آب در گلخانه نسبت به فضای باز حدود 10 تا 12 برابر کم تر است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان زنجان بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فلفل گوجه فرنگی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است

به گزارش خبرنگار مهر، انور رشیدی ظهر پنج شنبه در دیدار با امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: سنندج شهر دارالعلم، دارالاحسان و دارالعرفان است و به لحاظ علما، عرفا، قاریان و حافظان قرآن و دراویش و صوفیان دل‌پاک که تمام وجود خود را نثار قرآن، عشق به رسول خدا کرده در طول تاریخ بسیار غنی بوده و هست.

سیدانور رشیدی افزود: خدمت‌رسانی صادقانه و شبانه‎روزی به شهروندان و تلاش در راستای توسعه عمران شهری و پاسخگویی به مطالبات شهروندان از اولویت‌های مهم در مجموعه شهرداری سنندج بوده و در این راستا هرآنچه در توان داشته‌ایم را در طبق اخلاص گذاشته‌ایم.

وی با تاکید براینکه در مسیر رفع مشکلات شهر و جلب رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و در سالجاری تلاش مضاعف خواهیم داشت، گفت: با وجود تمام تنگاهای اقتصادی و نبود درآمد پایدار در سال گذشته ضمن اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه سرانه فضای سبز و اجرای نهضت آسفالت و اتمام پروژه‌های نیمه تمام توانستیم حقوق پرسنل را کاملاً بروز و در پایان سال نیز حقوق، عیدی، سنوات و پاداش کل نیروهای خدوم این نهاد خدمت‌رسان پرداخت شد.

به گفته شهردار سنندج، ریل‌گذاری خوبی که طی تقریباً دو سال گذشته در حوزه مدیریت شهری در سنندج انجام شده امسال نیز ادامه خواهد داشت و دو برابر آنچه در سال گذشته در حوزه آسفالت، توسعه فضای سبز، اجرای کلان پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های فرهنگی و غیره انجام داده‌ایم را در سالجاری عملیاتی خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: امیدآفرینی در جامعه مهم‌ترین اولویت ما در مجموعه مدیریت شهری است و در این راستا تمام ظرفیت‌ها را پای کار خواهیم آورد.

کد خبر 6064176

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید/ قدردانی از تمام اعضای گروه
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو
  • نخستین برداشت گندم کشور در هرمزگان
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح‌های آب و خاک در آذربایجان غربی