Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، تجمع کنندگان، پرچم سوریه را بالا برده و در مقابل دیدگان سربازان اسرائیلی، شعارهایی در مخالفت با سیاستهای یهودی سازی اسرائیل، سردادند.

ساکنان جولان ضمن رد انتخابات اسرائیل، آن را یکی از شیوه های اشغال و اقدامات سرکوبگرانه و ظالمانه رژیم اشغالگر قدس بر شمردند.

آنها همچنین خواستار آغاز جنبهشای مردمی علیه برگزاری این انتخابات تا پایان ماه جاری یعنی موعد برگزاری آن، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، مقامات اسرائیلی کارتهای انتخاباتی مربوط به انتخابات شوراهای محلی را در منطقه جولان اشغالی توزیع کردند.

وزات خارجه سوریه پیشتر برگزاری انتخابات اسرائیلی در روستاهای جولان را رد کرده و گفته بود: جولان جزئی جدایی ناپذیر از سوریه است و دیر یا زود به وطنش باز می گردد.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه صحبت له یا علیه نامزدهای انتخاباتی توسط مجریان ممنوع است

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی رمضانی در جلسه ستاد اظهار شهرستان کرج ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار کرد: هنوز پرونده انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه بسته نشده است و حال و هوای انتخابات وجود دارد و برای انتخاب دومین نماینده مردم در خانه ملت با همان سطح بندی و فرایندهای پیشین باید اقدامات لازم قانونی انجام شود.

فرماندار ویژه کرج در ادامه با تحلیلی بر مشارکت انتخاباتی در استان البرز افزود: با وجود اینکه دشمن مشارکت زیر ۸ درصدی را برای البرز خواب دیده بود و از سویی وجود شاخصه قومیت گرایی استان این امکان و احتمال را برای مشارکت در سایر نقاط افزایش می‌داد اما با این وجود میزان مشارکت انتخاباتی استان البرز و به ویژه شهر کرج بالای ۳۱ درصد بود که با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این استان در نوع خود مطلوب بوده است به نحوی که تمام نقشه‌های شوم دشمنان نقش برآب شد.

فرماندار کرج در ادامه فعال شدن تمامی کمیته‌های ستاد انتخابات را در دستور کار قرار داد تا به محض اعلام دور دوم انتخابات اقدامات لازم از سر گرفته شد.

رمضانی همچنین تصریح کرد: مجریان برگزاری انتخابات در مرحله دوم نیز از هر گونه صحبت و جانبداری له و علیه نامزدهای انتخاباتی باید پرهیز کنند و امانت داری و صیانت از آرا مردم مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: انتظار می‌رود در مرحله دوم انتخابات نیز متفق القول با روحیه همدلی و اعتماد شاهد برگزاری انتخاباتی در خور شأن باشیم.

فرماندار کرج همچنین با قدردانی از اهتمام کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات کرج در فرمانداری و شهرداری گفت: آسیب شناسی پس از پایان انتخابات صورت می‌گیرد و در مرحله دوم نیز از هرگونه هزینه تراشی برای دور دوم انتخابات نیز باید پرهیز شود.

فرماندار کرج همچنین با قدردانی از رئیس ستاد انتخابات کرج برای بنیان نهادن برگزاری انتخابات منطقه محور در شهرداری‌ها افزود: تلاش برای رفع نواقص دور اول در دستور کار قرار داشته باشد.

کد خبر 6056914

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت عراق به پایگاه هوایی صهیونیست‌ها در جولان اشغالی
  • پاسخ پدافندی سوریه به حملات موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • هرگونه صحبت له یا علیه نامزدهای انتخاباتی توسط مجریان ممنوع است
  • تجاوز نظامی اسراییل به دمشق
  • حمله هوایی رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • تجاوز نظامی اسراییل به دمشق/ شلیک چند موشک از جولان اشغالی
  • تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی
  • تلاش برای رفع نواقص دور اول انتخابات در دستور کار قرار داشته باشد
  • شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • شهادت یک اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی