Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@03:59:43 GMT

همایش علمی بزرگداشت بیهقی در سبزوار

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۴۱۲۹

همایش علمی بزرگداشت بیهقی در سبزوار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی تسنیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری گفت:هدف از برگزاری بخش علمی همایش آشنایی با تحقیقات جدید در حوزه مطالعات مربوط به تاریخ بیهقی، واکاوی جنبه های مختلف تاریخ بیهقی و تشویق و ترغیب پژوهشگران و دانشجویان به گسترش و تعمیق تحقیقات علمی در حوزه تاریخ، ادبیات و نثر بیهقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امسال برنامه های همایش علمی بزرگداشت بیهقی شامل سه بخش سخنرانی،میزگرد علمی و و رونمایی از یک طرح با موضوع تاریخ نگاران سبزوار و یک کتاب در گستره ی تاریخ بیهقی  است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: دکترعبدالرضا مدرس زاده استاد ادبیات دانشگاه کاشان و دکترعلی یحیایی عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری از سخنرانان این همایش هستند.

تسنیمی افزود: در این همایش از اثر پژوهشی با نام" آویزه های بیهقی" و طرح پژوهشی"اندیشه نامه تاریخ نگاران سبزوار" رونمایی خواهد شد.

همایش بزرگداشت بیهقی اول آبان در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

 انتهای پیام// م.م

 

 

بزرگداشت چهره های ادبی در سبزوار

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیهقی اخبار ادبی اخبار سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح توانمند سازی مردم شهر جغتای مقابل بیماری فشارخون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سعید مهرانپور مدیر عامل موسسه مردمی سازی سلامت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در همایش هفته سلامت با بیان طبق آخرین  اطلاعات پویش ملی فشار خون که ۳۰ الی ۳۱ درصد مردم کشور به بیماری فشار خون مبتلاهستند گفت: با همکاری هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و با مساعدت مجمع خیران سلامت شهرستان بحث اموزش و توانمندسازی ۱۲ هزاری نفر از مردم شهر جغتای از ۱۵ اردیبهشت سال جاری آغاز خواهدشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هم در این همایش با اشاره  به توانمندسازی سواد سلامت مردم گفت: جریانی که در توانمندسازی اتفاق می‌افتد فرد و هر یک از آحاد جامعه خودش نیازش را تشخیص می‌دهد، وقتی که نیازش را تشخیص داد باید به دنبال تصمیم گیری باشد که کجا برود یاد بگیرد نحوه دوره درمان تغذیه دانسته‌هایش افزایش پیدا می‌کند هم نیازش را پیدا می‌کند و هم در تصمیم گیری و تصمیم‌سازی مدیران شرکت می‌کند

سالاری افزود: سلامت افراد  برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد وزارت بهداشت به تنهایی از پس هزینه‌ها برای خدماتی که بایستی به شکل گسترده ارائه بدهد برنمی‌آید،در اینجا باید مشارکت مردم و ارگان‌ها و سازمان‌های مردم نهاد باشد و اگر این نباشد این اتفاق برای خدمات سلامت به معنای کامل اتفاق نمی‌افتد.

وی  گفت: سلامت یکی از نعمت‌های بزرگ و الهی است که  خداوند  به ما ارزانی داشته و باید به عنوان یک نعمت آن را پاس بداریم وقتی ما به سلامت می‌اندیشیم که سلامت ما در معرض خطر قرار بگیرد و مبتلا به یک بیماری شویم

دیگر خبرها

  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • اجرای طرح توانمند سازی مردم شهر جغتای مقابل بیماری فشارخون
  • ۳ اردیبهشت بزرگداشت شیخ بهایی + بیوگرافی و آثار