Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پورشمس رئیس پلیس راهور استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد اولویت برخورد را موتورسیکلت سواران کم سن و سال، متخلفین عبور از چراغ قرمز، حرکت در خلاف جهت، نداشتن پلاک و یا پلاک مخدوش دانست و گفت: در راستای اجرای این طرح ۲۰ تیم خودرویی و ۲۲ تیم موتورسیکلتی در سطح استان با کشت زنی با متخلفین برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ازدیاد تخلفات موتورسیکلت سواران در سطح استان اشاره وبیان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری ۵۷ درصد از تصادفات را تصادفات موتوری تشکیل می‌دهد که متاسفانه بر اثر این تصادفات در سالجاری ۲۵ نفر فوت و هزارو ۴۰۰ نفر نیزمجروح شدند.

سرهنگ پور شمس افزود:دراستان یزد نیز در راستای کاهش تصادفات موتورسیکلت اقداماتی نظیر توقیف روزانه ۵۰ موتور سیکلت متخلف، اهدای کلاه ایمنی رایگان به موتور سیکلت سواران و آموزش در مدرسه ترافیک انجام شده است.

گفتنی است در یزد بیش از ۵۰۰ هزار موتورسیکلت سوار وجود دارد که آمار یزد در حوادث ترافیکی از نرم کشوری بالاتر است .

انتهای پیام/ ا

توقیف روزانه 50 موتورسیکلت متخلف در یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه در خیابان لاله خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه پایانه باقوشخانه در منطقه ۱۰ یکی از مجموعه‌های استراتژیک حمل‌ونقلی است، اظهار کرد: این مجموعه سال‌ها پیش احداث شده است و هم‌اکنون نیاز به بهسازی و توسعه دارد که این هم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه در منطقه ۱۰ اصفهان افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: حمل‌ونقل به منزله شریان‌های حیاتی کشورها و چشم‌انداز توسعه نمادی بنیادین شهری و بدیهی‌ترین نشانه‌های سطح توسعه در رویکرد توسعه شهری بسیار حائز اهمیت است و نقش پایانه‌های درون شهری در این امر بسیار مهم است.

صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه وجود پایانه در شهرها، از اصلی‌ترین نیازها و مطالبات مردم است، خاطر نشان کرد: پایانه‌ها به‌عنوان مفصل ارتباطی درون شهری در بهبود وضعیت ترافیک، کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی شهرها و ایجاد امنیت، آرامش، هدایت و مدیریت سفرهای درون شهری نقشی سازنده و ارزنده‌ای ایفا می‌کند.

کد خبر 745542

دیگر خبرها

  • جان‌ باختن دو نفر در تصادف موتور سیکلت و پژو در شهر کلاله
  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت