Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین مجموعا دارای 280دستگاه ماشین آلات بوده که از این تعداد 109دستگاه ماشین آلات سنگین، 99دستگاه نیمه سنگین و 72دستگاه سبک می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین عنوان کرد: تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه‌ها بخش مهمی از فعالیتهای حوزه راهداری است که باید بدان توجه ویژه‌ای شود.

پیرنون بیان داشت: با اضافه شدن 8دستگاه ماشین آلات جدید به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان میانگین عمر ناوگان ماشین آلات نیمه سنگین 2سال کاهش یافت و از 21سال به 19سال رسید.

وی در خصوص تعداد ماشین آلات خریداری شده در طی یکسال گذشته عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین طی یکسال گذشته اقدام به خرید 8دستگاه کامیون ولو FMX ، 10 دستگاه تویوتا هایلوکس و 4دستگاه گریدر کرده است.

این مقام مسئول افزود: 8دستگاه ماشین آلات خریداری شده مجهز به نمک پاش و تیغه برف روب خواهند شد و در محورهای آزادراه قزوین-زنجان، آزادراه قزوین-رشت، محورهای الموت و طالقان مشغول به فعالیت می‌شوند و امیدواریم کیفیت خدمات رسانی در فصل زمستان در محورهای مذکور با اضافه شدن این امکانات بهبود یابد و رضایت هموطنان عزیز محقق شود.

پیرنون عنوان کرد: هم اکنون راهداری استان قزوین با استفاده از ماشین آلات و نیروهای راهدار تمام توان و ظرفیت‌های خود را برای ارایه خدمات هر چه بیشتر به هموطنان و کاربران جاده‌ای بکار گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در خصوص پیش روی بودن فصل بارش و سرما بیان داشت: راهداری استان با داشتن 26باب راهدارخانه و 300نفر پرسنل راهداری آمادگی خدمات رسانی در زمستان سال جاری را دارد.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات راهداری موجود و جدید خریداری شده در محورهای مواصلاتی استان بتوانیم در ارائه خدمت رسانی به مردم عزیز در راهداری زمستانی و فراهم کردن مسیری ایمن برای تردد هموطنان و استفاده کنندگان از محورهای استان انجام وظیفه کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین جاده خدمت رسانی به مردم راهداری و حمل و نقل جاده سرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین

علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان خبر داد و گفت: میزان اضافه تناژ کشف شده از این خودرو‌ها ۳هزار و ۱۱۳ تن بوده است.

وی اضافه کرد:گشت‌های کنترل تخلفات اضافه تناژ در راه‌های استان با حضور کارشناسان معاونت حمل و نقل و با هماهنگی پلیس راه به طور مستمر در حال اجرا است و طی سال گذشته ۴۳۶ بازدید در همین زمینه از ناوگان حمل و نقل بار انجام شده است.

معیری‌پور ادامه داد: طی این مدت در بازرسی از ۴ هزار و ۱۵۲ خودروی حمل کالا، ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز توقیف و اعمال قانون شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کشفیات اضافه تناژ ابتدا از طریق کارشناسان پلیس راه و گشت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هدایت وسیله نقلیه به باسکول‌های نصب شده در پاسگاه‌های پلیس‌راه، سامانه توزین حین حرکت و یا باسکول‌های سیار شناسایی و با تکمیل فرم، متخلفان به معاونت حمل و نقل برای انجام امور اداری و برگزاری کمیسیون‌ها معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود