Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حج و زیارت استان زنجان از ثبت نام بیش از ۱۱ هزار زنجانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فرامرز بابایی، مدیر حج و زیارت استان زنجان امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت نام علاقمندان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین از طریق سامانه سماح امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بابایی، با یادآوری اینکه تاکنون بیش از 11 هزار نفر از استان زنجان در این سامانه ثبت نام کرده اند،گفت: دریافت روادید کشور عراق تنها از طریق دفاتر 19 گانه حج و زیارت در استان امکان‌پذیر است. 

مدیرحج و زیارت استان زنجان، همچنین با تاکید بر اینکه زائران تنها از طریق ثبت‌نام در این سامانه می‌توانند در این اجتماع عظیم حضور داشته باشند، گفت: دریافت روادید کشور عراق هم از طریق این دفاتر است.

بابایی، با اشاره به اینکه هزینه روادید زوار اربعین ۲۳۴ هزار تومان است، تصریح کرد: بیمه زائران هم از طریق حج و زیارت استان انجام می شود.

وی، در پایان سخنان خود، با بیان اینکه تاکنون مشکلی در صدور ویزا برای زائرین پیش نیامده است تصریح کرد: اطلاع‌ رسانی لازم از سامانه سماح (ثبت‌ نام برای اجتماع عظیم حسینی) را در دستور کار جدی قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان زنجان پیاده روی عراق سامانه ثبت راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود

سعادتی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه سامانه خودنویس یکی از مهم ترین برنامه های دولتی در حوزه بازار اجاره مسکن به شمار می‌رود که خود  باعث شده بازار مسکن به ثبات و آرامش برسد گفت: بازار اجاره مسکن یکی از مهم‌ترین بازارهایی است که نیاز به ساماندهی داشت که دولت با راه اندازی این سامانه از سال گذشته این اقدام را انجام داده است.

وی افزود: راه اندازی سامانه خودنویس نقش موثری در کاهش مدت زمان انتظار متقاضیان دارد و از سوی دیگر این اقدام  باعث می شود دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه  شود.

کارشناس سیاست گذاری مسکن اظهار کرد: بازار اجاره مسکن در حال حاضر می‌تواند زمینه را برای بهبود و تقویت قدرت مستاجران فراهم کند و از سوی دیگر این اقدام خود آرامش را به این بازار عرضه می‌کند.

وی افزود: کاهش حق الزحمه‌های نجومی و همچنین  برچیده شدن دست مشاوران املاک متخلف از دیگر مزایای این سامانه به شمار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پای بیت کوین به معاملات مسکن تهران باز شد
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • ثبت همزمان صورتحساب طلافروشان در ۲ سامانه‌ لغو شد؟