Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام کمیته امداد با بیان اینکه نگاه اقتصادی در فعالیت‌های کمیته امداد باید پررنگ شود افزود: برای رسیدن به این مهم باید درک ساختارها و مفاهیم اقتصادی در میان امدادگران تقویت شود. همچنین نقش آفرینی حاکمیتی کمیته امداد به عنوان نهادی مردمی نیز باید روز به روز تقویت شود.

 امیر منصور برقعی در همایش توجیهی پروژه شناسایی نیازمندان و رصد فقر  با تاکید بر اجرای کامل اساسنامه این نهاد گفت: کمیته امداد باید طبق اساسنامه نسبت به شناسایی و تببین شاخصه‌های فقر و محرومیت‌ها و شناسایی دقیق خانوارهای نیازمند به درستی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه تلاش شده است در اجرای فعالیت‌های کمیته امداد از افرادی استفاده شود که دغدغه‌ای از جنس این نهاد دارند گفت: این امر با هدف تقویت صبغه کمیته امداد انجام شده است.
قائم مقام کمیته امداد با بیان اینکه نیازمندان در هنگام تصویب قوانین مدافعی در سازمان‌ها و دستگاه‌ها ندارند تاکید کرد: کمیته امداد در این زمینه باید مدافع حقوق این افراد باشد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،امانی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی با اشتغال ۱۲ هزار نفر در استان وجود دارد گفت: اختصاص این اعتبارات موجب جهش اجرای پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی و تحقق شعار سال می‌شود.
به گفته وی ۸۰۰ هکتار زمین در استان برای ایجاد شهرک‌های صنعتی در دست اجرا است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان افزود:تعداد قرارداد‌های منعقد شده با سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی بانه یک هزار و ۵۵۰ قرارداد بوده که افزون بر ۵۰۰ قرارداد آن در سال‌های اخیر منعقد شده است.
کردستان دارای ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی است که اراضی موجود در آن به سرمایه گذاران و متقاضیان واگذار شده و زمینه اشتغال ۱۲ هزار نفر را فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دعوت رئیس‌جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور
  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • تقویت و تمرکز استان یزد بر تولید و رفع موانع تولید
  • شناسایی و پیگیری روش‌های تقویت مالی در حوزه علم و فناوری
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| امیررضا عرب‌پور
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست