Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس امام حسین(علیه السلام) سرهنگ پاسدارمحمد هاشمی پور در دیدار پایوران لشکر گفت :لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) باید در همه زمینه های فرهنگی ،اجتماعی و رزمی همانند دفاع مقدس پیشتاز بوده ومایه مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
فرمانده لشکر مقدس حضرت امام حسین (علیه السلام) که در جمع پر شور نیروهای لشکر صحبت میکرد اظهار داشت: ما باید با حضور قدرتمندانه خود در مرزها وهمچنین انجام فعالیت های فرهنگی وجهادی به رفع محرومیت در جامعه کمک کنیم وبتوانیم مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) را خشنود ساخته ولبخند رضایت را بر لبان آن حضرت جاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: فرماندهی لشکر در راستای انجام امور فرهنگی با جدیت تمام پیگیر امورات است و آمادگی رزمی باید همپای آمادگی معنوی بالا برود.
این فرمانده از کلیه نیرو ها خواست با توجه به انجام ماموریت ها به هیچ عنوان از خانواده های خود غافل نشوند و به مسئولین فرهنگی لشکر نیز تاکید کرد: برنامه های فرهنگی و تفریحی و بصیرت افزایی خود را با همت بیشتر برگزار کنند.
سرهنگ پاسدارهاشمی پور در پایان جلسه از کلیه نیروها به خصوص خانواده های فداکار آنها تشکر وقدردانی کرد وادامه داد اگر در لشکر موفقیتی کسب میشود مرهون زحمات این عزیزان است.
لازم به ذکر است لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) همچنان که در دوران هشت سال دفاع مقدس می درخشید همکنون نیز با حضور در ماموریت های مختلف شمالغرب ،جنوب شرق ،حضور مستشاری جبهه مقاومت ،فعالیت های فرهنگی استان وخارج از استان ،محرومیت زدایی و اردوهای جهادی و همچنین موفقیت در مسابقات بین المللی چین و روسیه روز به روز پویاترمی شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب به انتشار مطلبی پیرامون ریشه کنی فقر اقتصادی در زمان حکومت امام زمان علیه السلام پرداخته که تقدیم علاقه‌مندان می‌شود:

سلامتی یکی از نعمت‌های است که قدر آن به درستی دانسته نمی‌شود و بشر تا زمانی که از آن برخوردار است، نسبت به آن بی توجه می باشد و شاکر این نعمت بزرگ نیست. همانطور که در روایت نبوی به این حقیقت اشاره شده است: « نِعْمَتَانِ مَکْفُورَتَانِ الْأَمْنُ وَ الْعَافِیَةُ[۱] دو نعمت است که قدر آن دانسته نمی شود امنیت و عافیت.»

یکی از گرفتاری‌های بشر در عصر کنونی بیماری‌هایست که منشأ تعدادی از آنها دست ساز جریان‌های ضد بشری و زیست محیطی و برخی بخاطر تغییر سبک زندگی انسانها است که به همراه دیگر عوامل باعث شیوع و حتی پدید آمدن بیماری های جدیدی در بین انسانها شده است.

در عصر حکومت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) به خاطر پیشرفت علم از یک طرف و نابودی جریان‌های ضد بشری و تصحیح سبک زندگی انسانها در امور مادی و معنوی باعث افزایش طول عمر انسانها خواهد شد و امید به زندگی در آن عصر، به شدت افزایش می یابد. همانگونه که از امیرالمؤمنین(علیه السلام) نقل شده است: « فیَبْعَثُ المهْدِیُّ (علیه السلام) اِلی أُمَرَائِهِ بسائرِ الأمْصارِ بالعَدْلِ بینَ النَّاسِ و یذهب الرّبا و الزّنا، و شرب الخمر و الرّیاء، ...و تطول‏ الأعمار[۲] پس مهدی (علیه السلام) فرماندهان خود را به سائر شهرها می‌فرستد و دستور رعایت عدل در بین مردم ... و ربا و زنا و شراب خواری و ریا از بین می رود ...و عمرها طولانی شود.»

در نتیجه عصر حکومت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه)، عصر سلامتی و طول عمر انسان است تا در سایه این عمر طولانی خویش، به بندگی خدا پرداخته و بشر زندگی عاری از ناخوشی‌ها را تجربه بنماید.

پی نوشت:

[۱]. ابن بابویه، محمد بن علی، الخصال، جامعه مدرسین - قم، چاپ: اول، ۱۳۶۲ش، ج‏۱ ؛ ص۳۴.

[۲]. مقدسی شافعی سلمی، یوسف بن یحیی، عقد الدرر فی أخبار المنتظر (عج)، مسجد مقدس جمکران، سوم، ۱۴۲۸ ه.ق، ص۲۱۱

دیگر خبرها

  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی