Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@02:23:44 GMT

ساخت قطعات یک و دو کنارگذر شهرستان رزن

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۴۴۱۹

ساخت قطعات یک و دو کنارگذر شهرستان رزن

همدان- حسن ربانی ارشد از ساخت قطعات یک و ۲ کنار گذر شهر رزن خبر داد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن ربانی سرپرست راه و شهرسازی همدان اظهار داشت: در طرح ساخت قطعات یک و2 کنارگذر شهر ستان رزن  زیر ساختی به طول ۹ کیلو متر در دو مسیر(باند) با اعتباری در حدود ۱۷۰۰۰۰ میلیون ریال در حال ساخت است.

وی که ازطرح های روستاهای  واقع در کریدور شمال استان مانند کنار گذر شهر رزن، روکش آسفالت رزن  به قروه و راه روستایی گلستان به درجزین  بازدید می کرد، گفت: برای اجرای طرح های، ویر تا پاینده و پاینده تا دمق هم با طول ۷ کیلومتر حدود ۶۰۰۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربانی ارشد با تاکید بر اینکه ساخت این طرح ها در این محدوده از شهرستان رزن، منجر به افزایش ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادف های این محور ها خواهد شد گفت: این مسیر ها راهی ارتباطی برای اتصال به آزادراه ساوه به همدان و همدان به بیجار را هم مهیا می کند.

وی درباره روکش آسفالت هم گفت: این طرح به طول ۹ کیلومتر و به عرض ۲۱ متر با اعتبار بالغ بر ۲۱۷۰۰ میلیون ریال از خرداد سال۹۶ با لکه گیری محور آغاز و امسال نیز اجرای اسفالت رگلاژی و روکش نهایی از رزن به قروه شروع شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در بازدید از راه روستایی گلستان به درجزین هم گفت: برای این طرح روستایی با طول ۸۶۰ متر حدود ۲۰۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص داده اند.

وی با مشخصات فنی این طرح را ۷ متر بیس ریزی با ۱۳ سانتیمتر ضخامت عنوان و افزود: با اجرای بیس آسفالت بیندر به عرض۵.۵ متر و با ضخامت ۶ سانتیمتر برای این محور اجرا خواهد شد.

 انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: راه و شهرسازی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستا‌های استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اشاره به اینکه ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای قرارداد اول طرح جهاد آبرسانی همدان تخصیص داده شده است، گفت: ساخت مخزن زمینی به تعداد ۱۹ باب و ۱۵۲۰۰ متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول ۲۰۰ کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول ۱۲۰ کیلومتر، حفر چاه به تعداد ۳۷ حلقه و یک دهنه بهسازی چشمه و قنات و ساخت ۲ باب ایستگاه پمپاژ از اقدامات انجام شده درراستای آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی استان است.

او تصریح کرد: قرارداد اول جهاد آبرسانی در همدان با هدف آبرسانی به ۱۶۰ روستا در نظر گرفته شده و این قرارداد در حال حاضر ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بختیاری‌فر گفت: این قرارداد از ۵ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شده و مدت آن ۳۰ ماه و اعتبار درنظر گرفته شده برای این طرح ها ۵۰۹ میلیارد تومان است که بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در قالب ۴۵ هزار و ۲۰۰ خانوار، پوشش می‌دهد.

او تأکید کرد: عملیات آبرسانی به ۷۰ روستای استان در طرح جهاد آبرسانی با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) به اتمام رسیده است.

دیگر خبرها

  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • ساخت و بازسازی ۴۲۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز
  • عاملان تبلیغ، ساخت و تعمیر غیرمجاز سلاح به حبس درجه چهار محکوم می‌شوند
  • اجرای ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستا‌های استان همدان
  • عاملان تبلیغ، خرید، فروش، ساخت و تعمیر غیرمجاز سلاح به حبس درجه چهار محکوم می‌شوند
  • عاملان خرید، فروش، ساخت و تعمیر غیرمجاز سلاح به حبس درجه چهار محکوم می‌شوند