Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - غلامرضا مشعل چی، گفت : حامیان نیکوکار حمایت سه هزار و ۷۸۸ یتیم و فرزند نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده ‌دارند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از کمیته امداد یزد، غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۳۲ مهرورز یزدی از ایتام و فرزندان نیازمند حمایت می‌کنند، اظهارداشت: حامیان نیکوکار حمایت سه هزار و ۷۸۸ یتیم و فرزند نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا مشعل چی با بیان اهمیت یتیم‌ نوازی و رسیدگی به امور ایتام افزود: دین مبین اسلام مسئله ایتام را به عنوان یک موضوع اساسی و مهم مطرح کرده و مسلمانان را به رسیدگی همه ‌جانبه به امور ایتام در زمینه‌های مختلف اقتصادی، عاطفی، آموزشی و تربیتی سفارش کرده است.

وی گفت: هم‌اکنون هشت هزار و ۴۰۰ نیکوکار یزدی حمایت هزار و ۴۳۴ یتیم تحت حمایت را در قالب طرح اکرام و شش هزار و ۶۳۲ نیکوکار نیز حمایت دو هزار و ۳۵۴ فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح محسنین عهده‌دار هستند.

 مشعل چی بابیان اینکه حامیان نیکوکارچهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی شش‌ماهه نخست امسال به ایتام و فرزندان محسنین کمک کرده‌اند، گفت: دو میلیارد و ۶۸۸ میلیون تومان از کمک‌ها به ایتام تحت حمایت و یک میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان به فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمک شد.

وی بابیان اینکه کمک‌های اهدایی برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن، و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌شود، تصریح کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل۵۰ هزار تومان به صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را به عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌دار شوند.

وی بابیان اینکه ۹۷ درصد از کمک‌های نقدی نیکوکاران یزدی در طرح اکرام و محسنین در سال ۹۶ به صورت الکترونیکی بوده است، گفت: سال گذشته حامیان نیکوکار حدود ۹ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کرده‌اند.

مشعل چی خاطرنشان ساخت: بخش نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه، کد دستوری # ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه، سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷۷ ازجمله روش‌های نوین کمیته امداد برای پرداخت آسان و سریع کمک‌های مردمی است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایتام و فرزندان نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین نیکوکار یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد یزدی در خانه اش

به گزارش تابناک، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر  مرگ  مشکوک فردی در یکی از محلات قدیمی شهر  یزد  بلافاصله ماموران پلیس و بازپرس ویژه  قتل در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با بررسی های لازم و اعلام  پزشکی قانونی  مبنی بر خفگی و قتل مرد ۵۷ ساله یزدی در منزلش؛ کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی استان یزد شناسایی و دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: کارآگاهان پلیس با کار فنی و اطلاعاتی گسترده، قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.

سردار بهدانی فرد خاطرنشان کرد: متهم ۴۳ ساله یزدی در بازجویی های انجام شده پس از اعتراف به قتل، انگیزه خود را اختلافات شخصی بیان کرد و تحویل دادسرا شد.

منبع: رکنا

دیگر خبرها

  • دُر یتیم خلیج فارس در صدف فراموشی/ صید مروارید احیا شود
  • حمایت ۷۹۳ معلم نیکوکار از ایتام اردبیلی
  • کمک فوری برای زنده ماندن پدر سرطانی و کمک به دختر یتیم
  • آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده
  • کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص
  • قتل مرد یزدی در خانه اش
  • بیش از ۱۰۰۰۰ فرهنگی حامی طرح اکرام در کرمانشاه وجود دارد
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته