Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات قهرمانی پاراکانو آسیا با کسب ۴ مدال برای نمایندگان کشورمان صبح امروز در شهر سمرقند کشور ازبکستان آغاز شد. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات پاراکانو و قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا از صبح امروز در سمرقند ازبکستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات پاراکانو امروز برگزار می‌شود و در نوبت صبح نمایندگان کشورمان موفق به کسب 3 مدال طلا و یک نقره شدند.

رویا سلطانی در کلاس KL2 بانوان مدال طلا کسب کرد. شهلا بهروزی راد در کلاس KL3 بانوان مدال نقره بدست آورد. اسلام جاهدی در کلاس VL2 مردان صاحب مدال طلا شد. امیر آغنده در کلاس VL1 مردان مدال طلا کسب کرد.

دور مقدماتی 2 ماده دیگر نیز برگزار شد. در کلاس KL3 و VL3 مردان نادر عیوضی، اکبر طهماسبی و مسعود قیصری به فینال راه یافتند.

انتهای پیام/

R1015159/P1435/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران

روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی اسکواش قطر جونیور در شرایطی برگزار می‌شود که نمایندگان ایران شانس کسب ۴ مدال را خواهند داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران  امروز(پنجشنبه - 6 اردیبهشت ماه) در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود، در دیگر بازی امروز و در رده سنی کمتر از 13 سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سر‌بگذارد. در دیگر رقابت امروز و در رده سنی 19 سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت.

مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از 11، 13، 15، 17و 19 سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

شب گذشته(چهارشنبه - 5 اردیبهشت ماه) نیز ملی‌پوشان کشورمان میهمان سفیر ایران در قطر بودند.

شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن