Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران چهارمحال و بختیاری، در شناسایی و واگذاری طرح‌های نیمه تمام و قابل برون سپاری به بخش خصوصی همت بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شناسایی و فراهم کردن تسهیلات مورد نیاز برای سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف هم از سوی مدیران و فرمانداران پیگیری شود.

استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست: در تمامی جلسات این شورا، گزارش روند واگذاری این طرح‌ها را ارائه کند.

عباسی افزود: دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب منطقه‌ای و اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری باید در این زمینه فعال‎تر عمل کنند.

وی، تعطیلی طرح‌های در دست ساخت از سوی پیمانکار به دلیل داشتن طلب از مجری طرح را غیر قانونی بیان کرد و گفت: پیمانکار باید بر اساس پیمان و تا پایان طرح، به کار خود ادامه دهد.

عباسی اضافه کرد: معوقات یا طلب پیمانکار از مجری در هنگام اجرای طرح، از طریق استانداری پیگیری شود و این موضوع، بهانه تعطیلی طرح‌های عمرانی قرار نگیرد.

انتهای پیام/ش نشست شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای برنامه ریزی و توسعه استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کردستان ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.

اکبر محمدی اضافه کرد: فرمانداران برنامه ریزی لازم توسعه‌ای را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بسترساز تولید و اشتغال انجام دهند.

وی یادآور شد: همه استان‌ها در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت و مشارکت مردم و کاهش نرخ تورم و بیکاری ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه ۲۰ درصد تسهیلات تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند این سهم ۲۰ درصدی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

محمدی با بیان اینکه تکلیف ایجاد اشتعال و تولید را برعهده داریم، گفت: پروژه‌های قابل اتمام و طرح‌های بسترساز مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار داده شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد