Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@19:38:48 GMT

اصول‌گرا و اصلاح‌طلب با هم برادرند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۴۵۲۷

هر حرکتی امروز برای وحدت انجام شود در راستای اقتدار ملی و اقتدار نظام است بنابراین این روحیه و رویکرد باید بیشتر منعکس شود که همه حامی وحدت و انسجام و گفتگو هستند و می‌خواهند این مسیر تقویت شود. آفتاب‌‌نیوز : برای وحدت و انسجام نیروهای انقلاب اسلامی هر وسیله، عامل و حرکتی انجام شود که خروجی آن تنش زدایی و اتحاد ملی فعالان سیاسی باشد، خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای نیل به این مقصود فرقی نمی کند چه کسی پیش قدم شود، امروز خیلی لازم است که عده ای شخصیت های معتدل و منطقی وارد صحنه شوند و میان افراد میانجیگری کنند.
اینقدر چالش در جامعه وجود دارد که نه تنها نباید اختلافات را دامن زد بلکه باید برای رفع اختلافات بکوشیم. معتقدم اختلافات ما ریشه ای نیست. جامعه روحانیت و روحانیون، اصولگرایان و اصلاح طلبان همه از انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی، ایران و ملت می گویند.
با توجه به اوضاع کشور و جهان و رویارویی دشمن با ما، به نظر من یکی از کارهای اساسی جامعه روحانیت مبارز، جامعه مدرسین و روحانیون باید دعوت به همگرایی فعالان سیاسی باشد. همه با هم برادریم و حالا یک اختلاف جزئی هم داریم که طبیعی است. ما در این اوضاع و احوال نباید همدیگر را از درون تضعیف کنیم.
در مجموع هر حرکتی امروز برای وحدت انجام شود در راستای اقتدار ملی و اقتدار نظام است بنابراین این روحیه و رویکرد باید بیشتر منعکس شود که همه حامی وحدت و انسجام و گفتگو هستند و می خواهند این مسیر تقویت شود.
گفتگو برای همگرایی ملی خیلی موثر است. از این جناح و آن جناح چهار نماینده با هم می نشینند و درباره موضوعات مختلف کشور صحبت می کنند، چای می خورند و هر کدام حرف و نظر خود را بیان می کنند. این اتفاق موجب نزدیک شدن دیدگاه ها به یکدیگر می شود.
خبرآنلاین 

کد خبر: ۵۵۲۰۶۷ تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اصولگرا اصولگرا اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد

اسلام رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دوره آموزشی اصول تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در حومه شهر اهرم شهرستان تنگستان امروز، چهارشنبه، با حضور مدیر حفظ نباتات استان بوشهر برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنگستان عنوان کرد: با توجه به مشاهده نوعی عارضه با وجه مشخص به صورت خشکیدگی برگ‌های قسمت پایینی درخت طی هفته‌های اخیر در سطح نخیلات شهرستان تنگستان این دوره آموزشی بمنظور آشنایی باغداران منطقه با علت این عارضه و نحوه پیشگیری برگزار شد که با استقبال باغداران همراه بود.

وی گفت: مدیر حفظ نباتات استان بوشهر تمامی اصول صحیح تغذیه و باغداری در شرایط آب و هوایی منطقه را برای باغداران شرح و به سوالات تک تک باغداران با صبر و حوصله پاسخ داد.

کد خبر 6081334

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش، بازوان اقتدار کشور
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • اصول تغذیه سالم در خانواده + فیلم
  • رونالد آرائوخو: صحبت‌های گوندوعان؟ من اصول و ارزش‌هایی دارم که باید مورد احترام قرار بگیرد
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • برای دلار ۲۰ هزار تومانی و تورم ۳۰ درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار ۶۵ هزار تومانی و تورم ۴۵ درصدی را توجیه می‌کنند
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد