Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی، صبح امروز مورخ 29 مهرماه درآستانه پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه گفت: در آستانه پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه قرار داریم. اجلاسی که در زیر ساخت صدا و سیما جایگاه مناسبی دارد و توانسته نقش خودش را به خوبی در این حوزه ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:ما امروز در مسیر تلاش و تعالی سازمانی قرار داریم و بررسی های ستادی عاملی برای تعالی سازمانی خواهد بود.

علیدادی ادامه داد: همکاران و دوستان ما در گستره تهران و مراکز استانی وظیفه خدمات رسانی در حوزه فناوری رسانه را دارند و می توانیم در آینده از نظر کمی و کیفی شاهد رشد چشمگیری باشیم‌.

وی بیان کرد:مدیریت در صنعت حوزه رسانه بر عهده این معاونت قرار گرفته و به همین دلیل است که همکاران ما در تنظیم سخنران ها و دعوت از نخبگان ملی و بین المللی تلاش می کنند و باید توجه داشته باشند که درک این جایگاه از اهمیت بالایی در حوزه فناوری برخوردار است.

علیدادی با تاکید بر اینکه تغییر فناوری ها در چرخه تولید تا دریافت مخاطب چرخه پیچیده‌ای است، گفت: وقتی شما درباره یک سرویس فناوری صحبت می‌کنید، نمی‌توانید به‌صورت مجزا و تفکیک شده صحبت کرد، بلکه تمام چرخه‌های تولید از شکل‌گیری پلت‌فرم‌ها تا توزیع و انتشار همه به یکدیگر متصل هستند.

وی اشاره کرد: آن چیزی که در جهان امروز شکل گرفته در قالب پلت فرم ها پیش می رود‌، ما اگر نتوانیم چرخه فناوری را در کشور به جریان در بیاوریم، در آینده از چرخه تولید، توزیع محتوا خارج خواهد بود‌‌. سازمان صدا وسیما هم اگر بخواهد از فناوری و نوآوری دور باشد فقط تا مرز های ایران موفق خواهد بود و پیشرفت بین المللی نخواهد داشت.

علیدادی گفت: در اجلاس پانزدهم نیز مدیریت فناوری در حوزه رسانه در رتبه اول قرار دارد و توجه به این قضیه در صدا و سیما از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی در ادامه گفت: یکی از نکات بسیار مهم در کشور همین قرارگیری علم و فناوری کنار هم است که در این راستا موضوع نوآوری در پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه هم مانند سال گذشته در اولویت قرار دارد و جزء موضوعات مهمی است که در چرخه صداوسیما نیز قرار گرفته است.

معاون فناوری رسانه ملی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: ما امسال نیز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم در همین راستا ما باید استعدادهایی که در حوزه فناوری ایجاد شده و قابل مقایسه با سالهای پیشین نیست را شناسایی کنیم و از همکاران خود می‌خواهم که چنین استعداد‌ها را به همه معرفی و منعکس کنند.

علیدادی در پایان یادآور شد: برگزاری اجلاس فناوری رسانه برای سازمان صدا و سیما بسیار اهمیت دارد چراکه در رسانه ملی این نوع فناوری قابل استفاده و بهره برداری است و می‌تواند به کمک آن بیاید.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از پانزدهمین پوستر اجلاس فناوری رسانه رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی باز هم تسلیحات جدید رونمایی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های رسمی و دولتی کره شمالی اعلام کردند که ارتش این کشور یک آزمایش موشکی موفق دیگر را انجام داده است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) در این‌باره گزارش داد که «اداره موشکی کره شمالی روز جمعه یک کلاهک بزرگ طراحی‌شده برای موشک کروز راهبردی «هواسال-۱ آرآ-۳» و همچنین یک موشک ضدهوایی «پیولجی۱-۲» را با موفقیت آزمایش کرد.»

بنابر این گزارش این موشک ضدهوایی، نوع جدیدی از موشک‌های ضدهوایی است.

این رسانه کره شمالی با اشاره به اینکه «این آزمایشها هیچ ربطی به شرایط پیرامونی ندارد.» افزود: آزمایش این تسلیحات بخشی از فعالیت‌های منظم و معمولِ اداره موشکی و موسسات علوم دفاعی وابسته به آن است.

در اوایل آوریل هم کره شمالی اعلام کرد که یک موشک مافوق صوتِ میان‌بردِ جدید با سوخت جامد را آزمایش کرده و رسانه های دولتی نیز تصاویری از پرتاب آن را با نظارت کیم جونگ اون رهبر کره شمالی منتشر کردند.

به نوشته الجزیره موشک‌های کروز از جمله مجموعه‌ای در حال رشد از سلاح‌های کره شمالی هستند که برای غلبه بر دفاع موشکی منطقه (آمریکا و کره جنوبی) طراحی شده‌اند. این موشک‌ها زرادخانه عظیم موشک های بالستیک کره شمالی از جمله انواع قاره پیما که گفته می شود در قاره ایالات متحده هدف قرار می گیرند را تکمیل می کنند.

تحلیلگران می گویند فناوری موشکی ضدهوایی عرصه‌ای است که کره شمالی می تواند در همکاری نظامی عمیق خود با روسیه از آن بهره‌مند، زیرا این دو کشور در مواجهه با رویارویی های جداگانه و تشدیدشونده خود با آمریکا همسو می شوند.

آمریکا و کره جنوبی کره شمالی را به ارائه گلوله های توپخانه و سایر تجهیزات به روسیه برای کمک به گسترش توانایی جنگی این کشور در اوکراین متهم کرده اند؛ اتهامی که پیونگ‌یانگ و مسکو آن را رد می‌کنند.

کره شمالی از زمان دومین آزمایش هسته‌ای خود در سال ۲۰۰۹ تحت تحریم های شدید بین المللی قرار گرفته، اما توسعه برنامه های هسته ای و تسلیحاتی این کشور بی وقفه ادامه داشته دارد.

کد خبر 6082986

دیگر خبرها

  • رونمایی از ابزار جدید مایکروسافت/ ساخت چهره سخنگو با هوش مصنوعی
  • رونمایی از ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان
  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان بین شهری و ماده تصفیه روغن خوراکی
  • ادای احترام جشنواره کن به آکیرا کوروساوا/ رونمایی از پوستر
  • کره شمالی باز هم تسلیحات جدید رونمایی کرد
  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان با ظرفیت ۲۱ نفر در سمنان
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان