Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جعفر کردلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مواد مخدر توسط یک پدر و پسر از مبدا البرز به مقصد شهرستان ابهر از توابع استان زنجان، منتقل می شد که در مسیر ابهر به دام ماموران گرفتار آمدند.
وی با بیان اینکه این بطریهای نوشابه حاوی تریاک با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری حمل می شد، اظهار داشت: این 2 متهم که سابقه دار نیز هستند قصد توزیع این میزان مواد مخدر را در شهرستان ابهر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کردلو افزود: برای متهمان دستگیر شده، پرونده تشکیل و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

**** کشف و ضبط سوخت قاچاق
فرمانده انتظامی استان زنجان نیز از کشف و ضبط 31 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در اتوبان زنجان - قزوین، خبر داد و گفت: این میزان سوخت قاچاق توسط پلیس آگاهی این استان کشف و ضبط شد.
سردار علی آزادی، افزود: راننده کامیون تانکردار حامل سوخت قاچاق، دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شد.
****
دستگیری سارق موتورسیکلت
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان نیز از دستگیری یک سارق موتورسیکلت در شهر زنجان خبر داد و گفت: این سارق، توسط ماموران کلانتری 16 در دام قانون گرفتار آمد.
سرهنگ مختار شیرمحمدی، افزود: این سارق دستگیر شده در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس، به انجام 2 فقره سرقت موتورسیکلت معترف شد.
وی اظهار داشت: 2 دستگاه موتورسیکلت به سرقت رفته از سوی این سارق، کشف و متهم نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.
6084/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی سرقت قانون کشف و ضبط مواد مخدر نوشابه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

جلیل سلطانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشتزنی در پایانه مرزی پرویزخان قصرشیرین موفق به شناسایی چند دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارجاع آنها به مراجع قضائی خبر داد و گفت: برخورد با پدیده قاچاق از مهمترین برنامه‌های پلیس امنیت اقتصادی استان در سال جاری خواهد بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد