Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:51:43 GMT

کردستان با هفت نشان رنگارنگ مقام دوم تیمی را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۴۷۸۲

کردستان با هفت نشان رنگارنگ مقام دوم تیمی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، رقابت های قهرمانی رشته های مختلف رده سنی زیر ۲۵ سال و بالای ۲۵ سال بیماران دیابتی بانوان و آقایان کشور در بندرانزلی برگزار شد.

این رقابت ها با حضور ۲۵۰ ورزشکار دختر و پسر به نمایندگی از ۲۰ استان سراسر کشور در رشته های دارت، شطرنج، شنا، تنیس روی میز و تیراندازی به میزبانی مجتمع فرهنگی و ورزشی بندرانزلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کردستان با ۱۲ نماینده در این مسابقات شرکت کرد و موفق شد هفت نشان رنگارنگ طلا، نقره و برنز را در بخش های مختلف کسب کند.

در نتایج بخش انفرادی بانوان، ندا رضایی در رده سنی زیر ۲۵ سال رشته تنیس روی میز نشان طلا را کسب کرد، هاوژین کاظمی در رشته دارت همین رده صاحب گردن آویز برنز شد و کژال محبت در رشته شطرنج رده سنی بالای ۲۵ سال موفق به کسب مدال نقره شد.

در نتایج انفرادی بخش آقایان نیز در رشته شطرنج آرمین حسینی در رده سنی زیر ۲۵ سال و ناصر حمیدی در رده سنی بالای ۲۵ سال دو نشان زرین طلا را کسب کردند و فربد حسین پناهی در رده سنی زیر ۲۵ سال دو مدال نقره رشته شنای قورباغه و شنای آزاد را به خود اختصاص داد.

در نتایج تیمی بخش آقایان، کردستان با دو طلا و دو نقره در جایگاه دوم قرار گرفت و اصفهان و همدان به ترتیب سکوی اول و سوم را تصاحب کردند.

گفتنی است، کژال محبت سرپرستی و مربیگری تیم کردستان را برعهده داشت و پرستو چپری نیز به عنوان مربی همراه تیم در این مسابقات حضور پیدا کرد.

کد خبر 4436479

منبع: مهر

کلیدواژه: دیابت ورزش ورزش و جوانان کردستان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر کرمانشاه مشهد مرز مهران یاسوج شهرکرد خبرگزاری مهر شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • نشان نقره کراس کانتری نوجوانان کشور برای رکابزن نهاوندی