Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@06:40:28 GMT

دست مسی شکست/ال کلاسیکو بدون مسی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۴۸۳۲

دست مسی شکست/ال کلاسیکو بدون مسی

خرداد:مهاجم بارسلونا به علت شکستگی از ناحیه دست دیدار برابر رئال مادرید را از دست داد.


به گزارش ایسنا و به نقل از آس، پیروزی چهار بر دو بارسلونا مقابل سویا تحت تاثیر آسیب دیدگی لیونل مسی قرار گرفت. مهاجم آرژانتینی در دیدار دیشب (شنبه) دقایقی پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش به شدت آسیب دید. او در جریان بازی با دست روی زمین افتاد که این اتفاق باعث شکستگی آرنجش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسی که به شدت احساس درد می کرد در دقیقه ۲۶ زمین بازی را ترک کرد. به گفته پزشک بارسلونا او حداقل سه هفته از میادین دور خواهد ماند. بر این اساس ستاره آبی اناری‌ها در ال کلاسیکو هفته آینده حضور ندارد و نمی تواند مقابل رئال مادرید به میدان برود.او همچنین دیدار برابر رایووایکانو و رئال بتیس را از دست می دهد اما به نظر می رسد به دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در ۲۴ نوامبر برسد. برچسب ها: مسی ، الکلاسیکو ، بارسلونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: مسی الکلاسیکو بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگا با برتری 3-2 مادریدی‌ها خاتمه یافت. رئالی‌ها پس از دو بار عقب افتادن از بارسلونا، در نهایت با گل پیروزی‌بخش جود بلینگام فاتح آخرین ال‌کلاسیکوی فصل شدند. بلینگام مثل دیدار رفت با بارسلونا، بار دیگر در آخرین ثانیه‌ها درخشید و قهرمان رئال مادرید لقب گرفت.

پس از پایان ال‌کلاسیکو و پیروزی دراماتیک رئال مادرید، جود بلینگام در واکنش به سوت‌ها و توهین‌های هوداران بارسلونا در استادیوم سانتیاگو برنابئو، آن‌ها را به سکوت دعوت کرد. این حرکت ستاره انگلیسی جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته و برخی از طرفداران و صفحات هواداری بارسا به انتقاد از اقدام او پرداخته‌اند.

این شادی در حالی صورت گرفت که قبل از جود رائول و رونالدو نیز سابقه دعوت هواداران بارسلونا به سکوت را در کارنامه خود داشتند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898370

دیگر خبرها

  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس