Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@19:33:29 GMT

زنی ۴۰ ساله که ۴۴ فرزند دارد! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۴۸۷۴

زنی ۴۰ ساله که ۴۴ فرزند دارد! +تصاویر

باشگاه خبرنگاران: زن ۴۰ ساله اوگاندایی است که تا به حال ۴۴ بچه به دنیا آورده است! مریم در روستایی در اوگاندا زندگی می‌کند که دوقلوزایی در آن رایج است. او ۱۸ سال از عمر ۴۰ ساله خود را باردار بوده و در این مدت شش دوقلو، چهار سه قلو و سه چهارقلو و تعدادی یک قلو به دنیا آورده است!

از ۴۴ فرزند او، اکنون فقط ۳۸ نفر زنده هستند و مریم مجبور است دست تنها غذای کافی برایشان فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندگی او هرگز آسان نبوده است. او در ۱۲ سالگی به اجبار نامادری خود با یک مرد ۲۸ ساله ازدواج کرده است. مریم می‌گوید نامادریش شیشه خرده در غذا می‌ریخته و توانسته چهار خواهر و برادر او را بکشد. فقط او زنده مانده، چون می‌دانسته این کار را می‌کند، نامادری که هنوز می‌خواسته از شر او راحت شود، او را وادار به ازدواج با مردی کرده که از او بسیار بزرگتر بوده و آزارش می‌داده است. مریم می‌گوید: همسرم چند زن و بچه‌های زیادی از آن‌ها داشت که من مجبور بودم از آن‌ها مراقبت کنم. همچنین بسیار خشن بود و هر فرصتی که دستش می‌آمد مرا کتک می‌زد.

مریم اولین فرزندانش که دوقلو بودند را در سال ۱۹۹۴ و در ۱۳ سالگی به دنیا آورد، دو سال بعد اولین سه قلو و دو سال بعد از آن اولین چهارقلویش را به دنیا آورد. شاید برای بیشتر افراد عجیب باشد، اما به نظر مریم اصلا عجیب نبود، چون قبلا این را دیده بود. پدرش ۴۵ فرزند و چند زن داشت که همه دو، چهار و پنج قلو بودند. پزشکان معتقدند دلیل چندقلوزایی او ژنتیکی است. مریم همیشه آرزو داشت شش فرزند داشته باشد، اما تا ششمین بارداری خود ۱۸ فرزند داشت! او برای توقف بارداری خود به بیمارستان رفت، اما بعد از چند آزمایش به او گفتند که این کار زندگی او را به خطر می‌اندازد. مریم در ۲۳ سالگی ۲۵ فرزند داشت؛ بنابراین دوباره به بیمارستان رفت و باز هم به او گفتند که هیچ کاری انجام ندهد، چون تعداد تخمک هایش هنوز زیاد است. در نهایت بعد از تولد آخرین فرزندش در سال ۲۰۱۶ مشکل بارداری او به پایان رسید.

شوهر مریم فقط سالی یک بار به خانه می‌آید، و وقتی هم می‌آید او را آزار می‌دهد. او شب‌ها می‌آید و قبل از اینکه بچه‌ها بیدار شوند خانه را ترک می‌کند. پسر بزرگ آن‌ها اکنون ۲۳ سال دارد، اما آخرین بار در ۱۳ سالگی پدرش را دیده و بسیاری از خواهر و برادرانش تا به حال پدرشان را ندیده اند. او هیج کاری برای خانواده نمی‌کند، بنابراین همه بار خانواده روی دوش مریم است. حتی برای نامگذاری برخی فرزندانش هم به خانه نیامده و این کار را با تلفن انجام داده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: چندقلوزایی 44 فرزند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مستند «پا به ماه» با موضوع «فرزند آوری» روایت‌های شیرین و شنیدنی خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای این هدیه ارزشمند الهی است. این مستند قصه روز‌هایی از زندگی آدم‌هاست که پر از انتظار، نگرانی، عشق، شور و شوق، ترس و صبر است.

قسمت اول از فصل دوم این مستند به نام «همیشه با هم» روایت دو خواهر دو قلو همسان با ویژگی‌های مشترک است که همزمان مادر می‌شوندو مخاطب را در داستان مادر شدن و لحظه تولد فرزند با خود همراه می‌کنند. هر قسمت از فصل دوم این مجموعه روایت داستانی مستقل و متفاوت است.

این مجموعه مستند که به همت گروه خانواده شبکه دو و در خانه هنری رسانه‌ای تولید شده، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج استکه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی مهدیه‌سادات محور و کارگردانی امیرحسین اسیوند پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضریح مطهر حضرت هلال بن علی (ع) غبار روبی و عطرافشانی شد
  • انتشار شماره پنجم سمرقند با ویژه‌نامه تاریخ و فرهنگ «بخارا»
  • درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی
  • شوق زندگی با تسهیل فرزند خواندگی
  • دلیل دفاع آوینی از فیلم «عروس»/«مریم مقدس» بازار ترکیه را فتح کرد
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • فرزند چهارم کایل واکر به دنیا آمد؛ خیانت بزرگ واکر فراموش شد؟!
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما