Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:39:55 GMT

نبود مسی در ال کلاسیکو به ضرر بارسلوناست

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۴۹۲۹

نبود مسی در ال کلاسیکو به ضرر بارسلوناست

بارسلونا در زمان مصدومیت ستاره آرژانتینی‌اش هرگز نتوانسته رئال مادرید را شکست دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لیونل مسی شنبه در دیدار بارسلونا و سویا به شدت آسیب دید و ال کلاسیکو یک‌شنبه هفته آینده را از دست داد. نبود ستاره آرژانتینی در این بازی نه تنها اتفاق خوبی برای آبی اناری‌ها محسوب نمی‌شود بلکه از لحاظ آماری این موضوع به ضرر تیمش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم بارسا از سال ۲۰۰۴ تنها سه ال کلاسیکو را از دست داده است. دو بازی آخر به خاطر آسیب دیدگی بود که تیمش نتوانست رئال مادرید را شکست دهد.

مسی در سال ۲۰۰۶ دومین ال کلاسیکوی خود را از دست داد و نخستین بازی برابر مادرید بود که به خاطر مصدومیت نمی‌توانست به میدان برود. سرنوشت این بازی را بازیکنان برزیلی دو تیم مشخص کردند. رونالدینیو برای بارسا و رونالدو نازاریو برای رئال مادرید گلزنی کردند تا ال کلاسیکو با نتیجه یک بر یک به پایان برسد. مشکل عضلانی باعث شد مسی دیدار در نوکمپ را از دست بدهد.

در هفته هفدهم لالیگا فصل ۰۷-۲۰۰۶ اتفاق مشابهی رخ داد. مهاجم آرژانتینی نتوانست هم تیمی‌هایش را به خاطر مشکل عضلانی در ال کلاسیکو همراهی کند. آبی اناری ها با تک گل زیبای باپتیستا مغلوب شدند. باید یادآور شد که این بازی آخرین ال کلاسیکویی بود که مسی و کریستانو رونالدو حضور نداشتند. این اتفاق با آسیب دیدگی مسی در بازی دیشب یک‌شنبه هفته آینده تکرار خواهد شد چون مهاجم پرتغالی هم اکنون در سری A پا به توپ است.

مسی در فصل ۰۵-۲۰۰۴ ال کلاسیکو را به علت تصمیم سرمربی از دست داد. در آن زمان فرانک رایکارد هدایت آبی اناری ها را بر عهده داشت. بارسا به راحتی رئال مادرید را با گل‌های رونالدینیو، ساموئل اتوئو و فان برونکهورست شکست داد.

زمانی که مسی در ال کلاسیکو حضور دارد نتایج اغلب به نفع آبی اناری ها تمام می‌شود. در ۳۸ دیدار بارسلونا و رئال مادرید از زمان حضور ستاره آرژانتینی ۱۷ پیروزی از آن تیم کاتالانی شده است. ۹ بازی با تساوی به پایان رسیده و ۱۲ بار بارسا شکست خورده است. مسی در زمینه گلزنی نیز تاثیر گذار بوده و در ال کلاسیکو ۲۶ گل به ثمر رسانده و ۱۴ پاس گل داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ال کلاسیکو تیم فوتبال بارسلونا رئال مادريد ليونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسوی یک روزه لورکوزن در فرانکفورت

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو فردا در بازی با فرانکفورت محروم است و دستیار او سباستین پاریا برای یک روز جای وی را خواهد گرفت. پاریا به این ترتیب برای یک روز، ژابی آلونسوی لورکوزن در فرانکفورت خواهد بود.

در جریان پیروزی 2-0 بایرلورکوزن در رم در لیگ اروپا در روز پنجشنبه، پاریا به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی برابر وستهم نمی‌توانست تیم را همراهی کند.

پاریا کیست؟

او در اکتبر 2022 به همراه آلونسو به لورکوزن آمد. پاریا از سال 2001 تا 2018 در رده‌های جوانان رئال مادرید، از زیر 11 سال تا تیم دوم (رئال مادرید کاستیا) کار کرد. پاریا آخرین سال خود را در رئال مادرید به همراه آلونسو گذراند. در سال 2019، پاریا و آلونسو از تیم جوانان رئال مادرید به تیم دوم رئال سوسیداد  رفتند. این دو بیش از سه سال در آنجا ماندند تا اینکه ژابی هدایت لورکوزن را برعهده گرفت.

به عنوان یک مربی محروم، ژابی آلونسو اجازه دارد قبل از بازی و همچنین در زمان استراحت با تیم صحبت کند، اما او باید برای شروع بازی به سکوها برگردد. 

ژابی در مورد محرومیتش گفته بود: «سباستین و آلبرتو انسیناس روی نیمکت خواهند بود و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت، ما اکنون نگران آن نیستیم. شما از روی سکوها دید خوبی به بازی دارید، اما نمی توانید تاثیر مستقیمی داشته باشید. بازیکنان باهوش هستند و با آنها صحبت خواهم کرد.»

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسوی یک روزه لورکوزن در فرانکفورت
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰ (فیلم)
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید