Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از فارس، معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) در راستاي ترويج و اعتلاي هر چه بيشتر فرهنگ ديني اقدام به اخذ مجوز و انتشار فصلنامه «رهیافت فرهنگ دینی» با درجه علمي-تخصصي و همچنین راه‌اندازی پایگاه اینترنتی این فصلنامه کرده است. 

این فصلنامه پذیرای مقالات اساتید و پژوهشگران حوزه و دانشگاه در مباحث فرهنگ و مطالعات فرهنگی ایرانِ اسلامی، مطالعات دینی و فرهنگ دینی، شناخت شخصیت‌های مذهبی و ابعاد زندگی و حیات فکری آن ها، حوزه های معماری و مطالعات هنر اسلامی بویژه سومین حرم اهل بیت(ع) و حوزه تاریخ، اسناد و موقوفات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقالات ارسالی به فصلنامه باید حاصل مطالعات، تجربه‌ ها و پژوهش‌‌های نویسنده یا نویسندگان باشند و • نویسنده باید در صورت استفاده از مطالب ديگر مؤلفان، به طور دقيق به منبع مورد نظر ارجاع دهد.

همچنین مقالات ارسالی نباید در هیچ نشریه دیگری به چاپ رسیده باشد و مقاله‌های برگرفته از پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان با نام استاد راهنما، مشاوران و دانشجو و با تاییدیه استاد راهنما و مسئولیت وی منتشر می‌شود.

مسئولیت صحت و سقم مطالب مقاله به لحاظ علمی و حقوقی و مسئولیت آراء و نظرات ارائه شده به عهده نویسنده‌ مسئول مکاتبات است و چاپ مقاله به معنی تأیید تمام و یا بخشی از مطالب آن نیست.

 نویسندگان می‌توانند به منظور ثبت نام و ارسال مقالات به سایت فصلنامه علمی- تخصصی «رهیافت فرهنگ دینی» به نشانی http://www.farhangedini.ir مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، چاپ مقاله در این فصلنامه، برای اساتید، طلاب، دانشجویان و پژوهشگران دارای امتیاز علمی است.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس فصلنامه علمی تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله محمدی لائینی دراین نشست افزود: لایه اول فرهنگ همان باور است، روزانه باید باور‌ها و ایمان خودمان را قوی کنیم؛ ضعف معرفت و باور دینی اولین مسئله در حوزه فرهنگ عمومی است.

وی گفت:امیدواریم که جلسه شورای فرهنگ عمومی به خروجی مطلوب ولو سی‌درصدی برسد، قلیلی که در حال تقلیل نباشد و در حال تکثیر باشد خوب است، مثلا همین مسئله‌های زاد و ولد و ازدواج.که نیازمند توجه بیشتر است.

آیت الله لائینی تصریح کرد: تولید انسان در کنار صنعت و کشاورزی مهم‌تر و  پاشنه‌آشیل‌های جدی امزوز کشور است، یکی از مشکلات دستگا‌ه‌های اجرایی ما این است که مسئولینش این را باور ندارند مثلا در بحث رعایت پوشش، آنها را هم باید به این اصول فرهنگی با برگزاری کلاس و دوره باورمندتر کرد.

وی تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، تعاونی‌ها، دانش‌بنیان، صنایع خانگی، کشاورزی و ... حوزه‌های مشارکت مردم است، سال گذشته سال مانع‌زدایی بود قطعا اول موانع یا گره‌های سر راه حرکت ماشین اقتصاد و تولید را مشخص کردید، برداشتن آن موانع خودش اولین عامل برای جهش تولید است.

دیگر خبرها

  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • نشریه وب پژوهی فصلنامه شد
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود