Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:28:03 GMT

لاین یک محور میناب- بندرعباس مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۴۹۷۲

لاین یک محور میناب- بندرعباس مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش باقرجوان بیان داشت: با نصب این سیستم در نزدیکی پلیس‌راه‌ها می‌توان اطلاعات بسیار مفیدی از ترافیک جاده بدست آورد که در شناسایی نقاط ضعف و قوت کنترل مسیر در نگهداری بهینه از جاده  و حفاظت از جان رانندگان با مشخص کردن وسایل نقلیهٔ متخلف (دارای اضافه بار و یا اضافه سرعت) کارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این سیستم با ارائهٔ آمارهای دقیق از تردد کلیهٔ خودروهای عبوری بر اساس کلاس‌بندی خودروها، پلیس راهبر را در برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شرایط جاده یاری می‌کند.

وی یادآور شد: عملیات احداث و نصب سیستم توزین در حال حرکت در کیلومتر ۸۱.۶ تا ۸۳.۱  به طول حدودا  ۲۵۰۰ متر در لاین یک محور میناب - بندرعباس به مدت ۲۰ روز مسدود خواهد شد.

باقرجوان افزود: این عملیات به صورت ۲۴ ساعته می باشد و جهت روان بودن ترافیک  مسیر ، یک لاین از  همان محور جهت تردد آزاد می باشد.

کد خبر 4436650

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر کرمانشاه مشهد مرز مهران یاسوج شهرکرد خبرگزاری مهر شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده جنوب کرمان در اطلاعیه‌ای مسدود شدن ۳ مسیر درپی بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی را اعلام کرد.

 محورهای مسدود شده و محورهای جایگزین آنها به شرح ذیل می‌باشند:

محور زهکلوت_دلگان

محور جایگزین: بم_ایرانشهر_دلگان

رودبارجنوب_کهنوج در فرعی آبسردوییه

محور جایگزین: محور اصلی رودبار_پل بهادرآباد_کهنوج

محور قلعه گنج_رمشک در محدوده روستای صولان

محور جایگزین: ندارد

مرکز مدیریت راه های جنوب کرمان همچنین در این اطلاعیه از کلیه مردم و کاربران جاده ای خواسته است با توجه به بارش باران در سطح حوزه جنوب کرمان از تردد غیر ضرور در محور های جنوب کرمان خودداری کنند و در صورت لزوم آخرین وضعیت جوی و مسدودی راه ها را از طریق تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ این مرکز جویا شوند و سپس اقدام به تردد نمایند.

همچنین آقای آقاملایی فرماندار رابر ازمسدود شدن جاده روستایی لنگر به علت طغیان رودخانه درپی بارندگی شدید شب گذشته خبرداد.

وی افزود: همچنین درپی این بارندگی آبگرفتگی معابر سطح شهر را داریم که با همکاری شهردار وپرسنل شهرداری کاردفع آب ها در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان