Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس اخوان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گیرندگان ارز دولتی شرکتهای واردکننده انواع کالا هستند که برای واردات از ارز دولتی 4200 تومانی استفاده کرده و مرتکب تخلف شده اند.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 265 هزار مورد بازرسی از واحدهای فعال اقتصادی در خراسان رضوی منجر به تنظیم 15 هزار و 900 فرم بازرسی و ارسال آن به تعزیرات حکومتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی همچنین به توزیع عدس وارداتی به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت در مشهد اشاره و بیان کرد: در چارچوب طرح تنظیم بازار و عرضه مستقیم کالا توزیع 800 تن عدس وارداتی از طریق فروشگاههای زنجیره ای و بزرگ در مشهد پس از مشخص شدن قیمت آنها انجام می شود.
وی گفت: تعدادی از شرکتهای وارد کننده مبادرت به واردات حبوبات به داخل کشور کرده اند که در این ارتباط 10 تن عدس وارداتی در قالب عرضه مستقیم در فروشگاه رفاه و فرهنگیان بر حسب نیاز به قیمت 47 هزار ریال توزیع شده است.
7489/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ارز تعزیرات خراسان رضوی سازمان صنعت معدن و تجارت مشهد راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حسین نجف زاده گفت: پرونده یک واحد کابینت سازی به اتهام تقلب در خدمات ساخت و نصب کابینت به میزان ۴۴۰ میلیون ریال پرونده‌ای در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۴۴۰ میلیون ریال بعنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تقلب محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد کابینت سازی تکمیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • تشکیل ۱۲۰۰پرونده تخلف گران فروشی در گیلان
  • تشکیل ۳۸ پرونده تخلف صنفی در سبزوار
  • عدم درج قیمت بیشترین تخلف صنوف
  • ۱.۶ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در سبزوار تشکیل شد
  • واحد عرضه کننده گوشت تاریخ مصرف گذشته در قشم پلمب شد
  • تشکیل ۲۸۴۲ پرونده تخلف در طرح ویژه نظارتی نوروز