Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:46:43 GMT

جدول و برنامه مکتوب حلال مشکلات تالاب های فارس نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۵۰۴۹

جدول و برنامه مکتوب حلال مشکلات تالاب های فارس نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل تبادار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تاکید کرد: تنها جدول و برنامه مکتوب نمی تواند حلال مشکلات تالاب ها  باشد بنابر این برای هر کاری حتی اگر همه موضوعات مهیا شده باشد باید یک نظام کاری تعریف شود.

وی ادامه داد:حفظ تالاب ها تنها به سبب زیبایی ظاهری آنها نیست بلکه ارکان اقتصادی و زیست محیطی را نیز در بر می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس با اشاره به اینکه طرح احیای دریاچه ارومیه با همکاری مردم، دستگاه های اجرایی نمایندگان مردم و دولت به عنوان یک مصداق به سرانجام رسید، تاکید کرد: اگر همت جمعی به کار گرفته شود شاهد به نتیجه رسیدن تلاش ها خواهیم بود، اگر چه ممکن است نتیجه مطلوبی به دست نیاید اما بدون تردید مناسب خواهد بود.

وی با اشاره به بحران خشکسالی و به تبع آن ضرورت حفظ اقتصاد کشاورزی در استان فارس ، عنوان کرد: حفظ و احیای تالاب ها در استان فارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو پس از ارایه درخواست به معاون اول رئیس جمهوری و حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در استان مقرر شد با متولی گری دانشگاه شیراز و همکاری دانشگاه صنعتی شریف به عنوان طراح احیای دریاچه ارومیه، طرح جامع حفاظت و احیای تالاب های استان فارس نیز تهیه و اجرا شود.

تبادار تاکید کرد: نگاه به تالاب های استان فارس باید  نگاهی جامع و دربرگیرنده مسایل عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و... باشد.

وی همچنین نقش و تاثیر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی را در زمینه احیای تالاب های استان بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: به رغم اینکه اعتباراتی برای تدوین طرح جامع احیا تالاب ها در نظر گرفته شده است اما باید تلاش کنیم یک کد اعتباری ویژه برای تالاب های استان اختصاص داده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت پروژه های نیمه تمام استان نیز گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جزو اولویت های مهم استان است که به اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

استاندار فارس افزود: در آستانه ارایه لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ دولت به مجلس قرار داریم که همه دستگاه‌ها وظیفه دارند با وزراتخانه‌ها و سازمان‌های مربوطه خود درباره تامین اعتبار  پروژه‌های ملی و استانی رایزنی کنند.

کد خبر 4436669

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس اسماعيل تبادار شیراز اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر کرمانشاه مشهد مرز مهران یاسوج شهرکرد خبرگزاری مهر شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزدهای مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی‌ها ( تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • دریاچه ارومیه برای تثبیت وضعیت به ۶ میلیارد متر مکعب آب نیاز دارد
  • دریاچه ارومیه برای تثبیت وضعیت به ۶ میلیارد مترمکعب آب نیاز دارد
  • ضرورت شناسایی و تعریف فناوری نرم حلال
  • تالاب گرده‌قیت نقده بعد از ۲۵ سال احیا شد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه
  • جدول میزان بارش در فارس تا ساعت ۱۵:۳۰