Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

در این دوره از قرعه کشی که اﻋﻀﺎی هیات ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﻗﺮﻋﻪﮐﺸﯽ ﻣﺘﺸﮑﻞ از نمایندگان دادﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻞ ﮐﺸﻮر، ﺑﺎﻧﮏ ﻣﺮﮐﺰی، دکتر شمس عالم، عضو هیات مدیره بانک پارسیان و همچنین نایب رییس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق قرض الحسنه پارسیان حضور داشتند؛ به پاس قدردانی از نیت خیر سپرده گذاران قرض الحسنه، بیش از51 میلیارد ریال جایزه به برندگان تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

17کمک هزینه خرید واحد مسکونی یک میلیارد ریالی، 27 کمک هزینه خرید خودرو داخلی300.000.000 ریالی، 37 کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخلی 150.000.000 ریالی، 47 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات 50.000.000 ریالی، 57 کمک هزینه خریدصنایع دستی 20.000.000 ریالی، 67 برنده 5 میلیون ریالی و34671 برنده پانصد هزارریالی از جوایز این دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک پارسیان بود.

اسامی برندگان جوایز قرعه کشی حساب‌های صندوق قرض‌الحسنه پس‌انداز پس از تایید هیات نظارت و انجام کنترل های لازم بر روی سایت‌های اینترنتی بانک پارسیان به نشانی اینترنتی www.parsian-bank.irو صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان به نشانی www.sandogh.parsian-bank.irقرارخواهدگرفت .

شایان ذکر است؛ صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان افتخار دارد که در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود با اهتمام ویژه به ﻣﻮﺿﻮع ﻗﺮض اﻟﺤﺴﻨﻪ و با اتکا به منابع سپرده گذاران خیر و نیک اندیش از ابتدای تاسیس تاکنون بیش از 6 هزار 700 میلیارد ریال تسهیلات در بخش های ازدواج، درمان، مسکن و اشتغال به 79 هزار نفر پرداخت کرده است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: هیئت مدیره قرض الحسنه خودرو مسکن اشتغال ازدواج خودرو قرض الحسنه مسکن هیئت مدیره پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد