Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:17:42 GMT

رقابت های فوتبال و فوتسال در همدان تعطیل اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۵۱۳۹

رقابت های فوتبال و فوتسال در همدان تعطیل اعلام شد

همدان- ایرنا- دبیر هیات فوتبال همدان گفت: برگزاری رقابت های فوتبال و فوتسال باشگاهی در تمامی رده های سنی استان به دلیل فرا رسیدن ایام اربعین حسینی تعطیل شد.

مهدی بوجاریان روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به فرارسیدن ایام اربعین شهادت سرور و سالارشهیدان حضرت امام حسین (ع) و نیز برگزاری مراسم عظیم و با شکوه پیاده روی اربعین حسینی، تمامی بازی های سطح باشگاهی اعم از لیگ های برتر، دسته یک و رده های سنی پایه از فردا دوشنبه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ادامه مسابقات با تصمیم کمیته برگزاری بازی های هیات فوتبال همدان همزمان با شروع نیم فصل دوم لیگ برتر استان در دهه دوم آبان ماه آغاز می شود.
بوجاریان اظهار داشت: نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال همدان نیز از یازدهم آبان ماه امسال آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین رقابت های رده های سنی مختلف فوتسال همدان و فوتبال و فوتسال بانوان تا دهه دوم آبان ماه سال جاری تعطیل خواهد بود.
دبیر هیات فوتبال همدان بیان کرد: هم اینک بیش از یکهزار فوتبالیست به صورت مستمر در قالب تیم های باشگاهی در رده های سنی مختلف و بیش از یکصد تیم در سطح استان همدان فعالیت دارند.
فوتبال همدان در لیگ های دسته 2 و سه کشور و نیز لیگ برتر و یک استانی فعال است.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال اربعين حسيني تعطيلي مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیمامرکز کرمان، پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

دیگر خبرها

  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است