Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:50:02 GMT

داستان عاشورایی «نذری پرپرک» رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۵۲۰۳

داستان عاشورایی «نذری پرپرک» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، داستان عاشورایی «نذری پرپرک» ویژه گروه سنی «ب» و «ج» نوشته خانم کلر ژوبرت رونمایی خواهد شد.

داستان عاشورایی «نذری پرپرک» به همراه کتاب «داستان آن عزیز خدا» (توزیع شده در اربعین ۹۵) و «چرا؟ چرا؟ چرا؟» (توزیع شده در اربعین ۹۶)  ویژه اهدا در پیاده‌روی حماسه بزرگ اربعین با حضور نویسنده و تصویرگر آثار خانم کلر ژوبرت و جمعی از اهالی فرهنگ و مترجمان نام‌آشنا رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از تولید این آثار سه‌زبانه علاوه بر تالیف و معرفی آثار شاخص، گسترش ابعاد فرهنگ عاشورا با نگاه ویژه به نذر فرهنگی و ایجاد حس صمیمیت بیشتر بین ملت‌هاست.

مرکز ترجمه حوزه هنری با مشارکت و همکاری حوزه هنری کودک و نوجوان و انتشارات سوره مهر در سال‌های اخیر این امر را محقق کرده است.

این برنامه ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در سالن سلمان هراتی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، تقاطع حافظ، با تقدیر از کلر ژوبرت رقم خواهد خورد.

کد خبر 4436679 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات داستانی حوزه هنری رونمایی کتاب اربعین ۹۷ کتاب و کتابخوانی ادبیات نمایشگاه کتاب فرانکفورت نمایشگاه فرانکفورت معرفی کتاب ادبیات جهان بازار نشر گردشگری میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جشنواره مد و لباس ترجمه مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند راز میرزا رونمایی می‌شود

مدیر هنر‌های تصویری حوزه هنری اصفهان گفت: فیلم مستند راز میرزا از تولیدات حوزه هنری استان اصفهان است که حجت الله معراج کارگردان و سید محسن طباطبایی پور تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند. 


نرگس رجایی افزود: در این فیلم از طریق تحقیقات یک دانشجوی رشته فرش با گوشه‌هایی از آثار و زندگی حاج میرزا آقا امامی آشنا می‌شو یم.


وی با اشاره به اهمیت شناساندن هنرمندان بنام اصفهانی از طریق ساخت فیلم‌های مستند گفت: حا ج میرزا آقا امامی، زاده ۱۲۶۰ هجری خورشیدی در اصفهان - درگذشته ۱۳۳۴ هجری خورشیدی در اصفهان) نقاش ایرانی و هنرمند جلد‌های سوخت بود. این هنرمند در کسوت روحانیت نیز بود و در شاخه‌های مختلف نگارگری و ساخت جلد و تابلوی سوخت فعالیت داشته است.


رجایی با اشاره به اینکه این فیلم با مصاحبه با استادان رشته‌های مختلف هنری و شاگردان میرزا آقا و نویسنده کتاب میرزا آقا و دختروی زینت السادات امامی توانسته چهره این هنرمند را به خوبی به نمایش بگذارد افزود: مستند راز میرزا روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ما ۱۴۰۳ (مصادف با هفته اصفهان) ساعت ۱۷:۳۰ در پردیس سینمایی ساحل رونمایی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ببینید | آثار هنری با موضوع قدرت موشکی ایران
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • آثار هنری با موضوع قدرت موشکی ایران + موشن گرافیک
  • پادشاه داستان‌های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • مستند راز میرزا رونمایی می‌شود