Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز- ايرنا- استاندار آذربايجان شرقي گفت: طبق آخرين اطلاعات موجود اين استان در صدر اعطاي تسهيلات اشتغال‌زايي در سطح کشور قرارگرفته است.

به گزارش ايرنا، مجيد خدابخش روز يکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرين وضعيت استان در جذب تسهيلات اشتغال افزود: آذربايجان شرقي در طرح اعطاي تسهيلات اشتغال فراگير که شامل واحدهاي صنعتي، توليدي، کشاورزي و خدماتي، توانسته است با تصويب ١٩٦ طرح توليدي اشتغال‌زا به ارزش بيش از ٤ هزار ميليارد ريال رتبه اول کشوري را در اين طرح کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تأکيد بر لزوم توجه به اجراي دقيق برنامه اشتغال فراگير در سطح استان، ادامه داد: برنامه اشتغال فراگير، متمرکز بر توانمندسازي بنيه اقتصادي کشور از منظر توليد و بازار کار و با قدرت در استان در حال اجرا است.
خدابخش گفت: سياست‌هاي ملاحظاتي و طرح‌هاي اشتغال‌زاي دستگاه‌هاي اجرايي و نهادهاي حمايتي و عمومي غيردولتي همسو با توسعه اقتصادي است و همه خود را موظف به اجراي دقيق اين سياست‌ها مي‌دانيم.
وي اضافه کرد: اميدواريم به همت کارآفرينان و بخش خصوصي توانمند اين استان و استمرار همکاري بانک هاي عامل در اين طرح‌ها شاهد استمرار اين جايگاه تا اتمام نهايي طرح باشيم.
آذربايجان شرقي با 3.9 ميليون نفر جمعيت از قطب هاي مهم صنعتي کشور است و حدود چهار هزار واحد توليدي - صنعتي دارد.
6120/518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهروز رحیمی در استانداری آذربایجان شرقی، اظهار داشت: خوشبختانه در دولت مردمی و تا کنون بیش از سه هزار پروژه بهداشتی با رویکرد تقویت ساختار شبکه بهداشت کشور با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار تکمیل و وارد چرخه خدمت رسانی شده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی با اشاره به تبدیل وضعیت حدود ۷۰ هزار نفر با استفاده از ظرفیت قانون ایثارگران و جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این مدت همچنین تلاش کردیم تا دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سنگین، سرمایه‌ای و با تکنولوژی بالا را به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات در کشور توزیع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان وجود دارد و مردم متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • اعلام برنامه‌های روز ملی گندم و نان در استان آذربایجان شرقی
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعلام برنامه های روز ملی گندم و نان در آذربایجان شرقی