Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر عراق گفت که تروریسم می‌خواهد از هر روزنه‌ای به این کشور نفوذ کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز،‌ حیدرالعبادی، نخست وزیر عراق در حاشیه بازدیدش از فرماندهی عملیات مشترک و دیدار با فرماندهان و گروه‌های ویژه نیروهای مسلح گفت: ما نقش گروه‌ها و فرماندهان در مبارزه با داعش و برقراری امنیت در بغداد را می‌ستاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما با عناصر گروه تروریستی داعش در صلاح‌الدین، کوهستان "مکحول" و تکریت مبارزه کرده و پیروز شده‌اید.

العبادی ضمن تاکید بر اهمیت مرحله آتی و مشکلات آن به خاطر حضور گروه‌های تروریستی در داخل سوریه و تهدیدات آن‌ها اعلام کرد: ما در برابر تروریسم در عراق پیروز شده‌ایم اما این تهدید همچنان در سوریه وجود دارد و باید آن را از بین ببریم.

نخست وزیر عراق همچنین تصریح کرد: تروریست‌ها به دنبال این هستند که از هر راه و روزنه‌ای به خاک عراق نفوذ کنند و ما باید مراقب باشیم و اجازه نفوذ به خاک عراق را به آن‌ها ندهیم.

حیدرالعبادی سال گذشته میلادی از آزادی کامل خاک عراق از دست داعش و پیروزی علیه آن‌ها خبر داده بود.

در همین راستا، نخست وزیر عراق تاکید کرد: اقدامات امنیتی و نظامی باید از تاثیرات حزبی دور باشند.

حیدر العبادی  از تلاش تمامی فرماندهان و افسرانی که شبانه‌روز در فرماندهی عملیات مشترک حضور دارند، تشکر و قدردانی کرد.

حیدر العبادی تاکید کرد: پیروزی واقعی را عراقی‌ها محقق ساختند و ما همچنین از تمامی کسانی که در این جنگ از عراق حمایت کردند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تروريسم حیدر العبادی نخست وزیر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  امضای سند همکاری دستگاه قضایی ایران، عراق و سوریه برای مبارزه با تروریسم ...
نمایندگان دستگاه قضائی ایران، عراق و سوریه در پایان نشست‌های اولین دوره کمیته حقوقی و قضائی، سند همکاری برای تعقب و ریشه کنی گروه‌های تروریستی در کشور‌های یادشده امضا کردند.
شرکت کنندگان در این نشست تاکید کردند، تروریست‌ها هر کجای دنیا که باشند، عدالت را در حقشان اجرا خواهیم کرد.
آنان خاطرنشان کرد، کشور‌های سه گانه ایران، عراق و سوریه برنامه جدی مبارزه با تروریسم را در دستور کار خودشان قراردادند و بی شک این همکاری‌ها که بر مبنای مبادله اطلاعات بنا نهاده شده، می‌تواند گروهک‌های تروریستی را تعقیب و محاکمه کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


همچنین شرکت کنندگان؛ سیاست دوگانه و تبعیض‌آمیز آمریکا و غرب را موجب تشدید تروریسم اعلام کردند و آنها را به ضرورت دوری از سیاسی کاری در اجرای توافقات و معاهدات بین المللی فراخواندند.
برپایه این گزارش، هیات ارشد قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در این نشست به سوریه سفر کرده، در ادامه برنامه کاری سفر خود با حموده صباغ رئیس مجلس سوریه و فیصل مقداد وزیر امور خارجه این کشور دیدار کرد.
کاظم غریب آبادی معاون بین الملل قوه قضائیه کشورمان که ریاست این هیات را بر عهده دارد، در پایان این دیدار‌ها در جمع خبرنگاران گفت در این دیدار تاکید شد دشمنان و و جبهه استکبار با وجود تجمیع تمام ظرفیت‌ها، ما در اجرای نقشه‌های خود شکست خوردند.

 


مصاحبه ۱ و ۲: کاظم غریب آبادی - معاون بین الملل قوه قضائیه
مصاحبه ۳: لیث جبر حمزه - رئیس سازمان نظارت قضائی عراق
--------

دیگر خبرها

  • عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • السودانی: از قلمرو عراق برای حمله به اسرائیل استفاده نشده است
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • السودانی: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپاد‌های ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟/ از قرارداد نظامی 140 میلیون دلاری تا سکوت رسمی درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل