Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم اسکندی که طی هشت سال گذشته ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس را عهده دار بود یکی از کاندیداهای مجمع انتخاباتی این فدراسیون است. کاندیدای دیگر که برای کسب کرسی ریاست اعلام آمادگی کرده، صمد ولی زاده است. 

مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد ساعت ۱۴ فردا دوشنبه در محل هتل المپیک (سالن هگمتانه) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 چیت سازان یکی دیگر از کاندیداهای ریاست این فدراسیون بود که حتی برای حضور در انتخابات هم تائید صلاحیت هم شد اما از آنجا که قانون ابلاغی برای منع به کارگیری بازنشسته ها شامل حال وی می شود، از حضور در انتخابات پیش رو منع شده است. 

بنابراین انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس با دو کاندیدا برگزار می شود که هیچ یک از آنها حق رای ندارند. 

کد خبر 4436690 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون بولینگ و بیلیارد مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران المپیک جوانان 2018 آرژانتین لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد کارلوس کی روش کشتی فرنگی والیبال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پس از استعفای مهدی مبینی از ریاست انجمن دوومیدانی، دکتر کوهپایه زاده در حکمی علی اصغر هادیزاده را به عنوان سرپرست انجمن منصوب کرد.

مهدی مبینی به دلیل کاندید شدن برای پست ریاست فدراسیون دو و میدانی امکان حضور تمام وقت در انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان را نداشته و به همین علت از سمت خود کناره گیری کرد.

در حکم رئیس فدراسیون به هادیزاده آمده است:

جناب آقای علی‌اصغر هادی‌زاده

نظربه تعهد، تخصص، تجربیات و سوابق ارزشمند مدیریتی جنابعالی در ورزش قهرمانی، به موجب این حکم به سمت سرپرست انجمن دوومیدانی منصوب می‌شوید.

آرزومند است؛ با اتکال به ایزد منان و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص درراستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش در پیشبرد امورات محوله موفق و مؤید باشید.

کد خبر 6063413

دیگر خبرها

  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی محسوب می‌شوند + فیلم
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان