Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با اشاره به اینکه حفظ روحیه و سلامت کارکنان از اولویت های کاری استانداری است گفت: طبق مصوبه شورای اداری استان اولین دوره مسابقات استانی کارکنان دولت برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از مدیر کل ورزش و جوانان در برگزاری این مسابقات عنوان کرد: ذهن سالم در بدن سالم جلوه گر است و برگزاری این مسابقات نقش مهمی در سلامت کارکنان و ارائه خدمات بهتر به مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: توجه به ورزش کارکنان و خانواده کارکنان امری ضروری است و از تمام مسئولین شهرستانها تقاضامندم تا در سراسر استان این مسابقات را برگزار نمایند.

وی بیان کرد:ضرورت تداوم تحقیقات علمی برای بستر سازی ورزش در جامعه و آثار مثبت آن در بین اقشار مختلف مردم و ارتباط نزدیک با دانشگاهها و مراکز علمی احساس می شود.

بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ورزش نقش مهمی در نشاط و سلامت اجتماعی دارد گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات استانی کارکنان دولت در راستای افزایش نشاط و سلامت اجتماعی به همت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در بین کارکنان دولت برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات ۲۷۰ نفر آقا و خانم از تمامی شهرستان های استان شرکت کرده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه در ۵ رشته ورزشی دارت، شطرنج، طناب کشی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی با هم رقابت می پردازند.

انتهای پیام/ح

توجه به ورزش کارکنان و خانواده کارکنان امری ضروری است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان همایش پیاده روی کارکنان سپاه امروز در النگدره گرگان برگزار شد.

همچنین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و ادارات استان با شعار سلامت خانواده ، مردمی سازی سلامت در مسیر تپه بابا طاهر تا سایت ورزشی جنگل النگدره گرگان پیاده روی کردند.

همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان ادارات شهرستان مینودشت برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد