Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی، با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی اقتصاد، باید بیش از هر زمانی از واحدهای تولیدی حمایت کنیم، اظهار داشت: بستن حساب تولیدکنندگان یا ممنوع‌الخروج کردن آنان به بهانه وصول مطالبات دستگاه‌ها مشکلی را حل نمی‌:ند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی باید تولیدکنندگان و کارآفرینان را امیدوار نگه داریم، خواستار تعامل بیشتر دستگاه‌ها با واحدهای تولیدی شد و افزود: در اجرای قانون نباید سخت‌گیری‌های بی‌مورد صورت گیرد.

 

خدابخش تصریح کرد: دستگاه‌های اداری و بانک‌ها کمک کنند تا تولیدکنندگان و صنعت‌گران بتوانند از این معبر سخت عبور کرده و به شرایط عادی برسند.

 

در این نشست مسائل و مشکلات هشت واحد تولیدی استان با حضور مدیران دستگاه‌ها و بانک‌های مرتبط بررسی و تصمیمات لازم در خصوص حل و فصل آنها اتخاذ شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اشتغال اقتصاد قانون مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان

رئیس سازمان بازرسی منطقه ۳ کشور با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی این اطمینان خاطر را داد که تمام تلاش این سازمان را برای رفع مشکلات آنان به کار خواهد گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، کاظم اکرمی در بازدید از سه واحد تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز و شهرک صنعتی پارس با بیان اینکه تمام تلاشمان را در جهت تحقق شعار سال به کار خواهیم گرفت، گفت: باتوجه به نام‌گذاری شعار سال 1403 با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تمام دستگاه‌های اجرائی و سازمان بازرسی وظیفه دارند به صورت قاطعانه در جهت تحقق شعار سال فعالیت کنند و عملکرد آنها در این زمینه بر اساس برنامه‌های ابلاغی سازمانی، مورد پایش و نظارت بازرسان قرار خواهد گرفت.

رئیس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استان در جهت تحقق شعار سال توسط سازمان بازرسی استان خبر داد و افزود: در سال 1403 اقدامات و فعالیت دستگاه‌ها را بررسی خواهیم کرد و تولید کنندگان و فعالان اقتصادی اطمینان داشته باشند که بازرسی کل استان فارس تمام تلاش خود را برای پیگیری وحل مشکلات آنها به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه اقدامات مثبت و تلاش‌های خوبی در دو سال گذشته در منطقه ویژه اقتصادی شیراز انجام شده است، گفت: با توجه به اینکه دریافت زمین توسط بعضی از اشخاص حقیقی و حقوقی بدون اینکه هیچ ساخت و ساز انجام دهند یا منجر به افزایش تولید و اشتغال شود؛ مشکلاتی را ایجاد کرده بود که خوشبختانه منطقه ویژه اقتصادی شیراز اقدامات لازم را برای استرداد و ادامه فعالیت این افراد انجام داده است.

رئیس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور در ادامه با اشاره به بازدید از شهرک صنعتی پارس گفت: اقدامات و فعالیت‌های مناسبی در این شهرک انجام شده که راه‌اندازی این پروژه‌ها بخشی از تحقق شعار سال به شمار می‌رود و بیانگر این موضوع است که بخش خصوصی با مشارکت مردم می‌توانند نقش مهمی درتوسعه و رونق اقتصادی ایفا کنند.

اکرمی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های شهرک صنعتی پارس در حال تکمیل است، ادامه داد: فعالیت‌های شبانه‌روزی و ماشین‌آلات در این شهرک بیانگر این موضوع است که این شهرک در آینده‌ای نه چندان دور به صورت کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز نیز در ادامه این بازدید با بیان اینکه مجموعه مدیریتی منطقه ویژه اقتصادی شیراز تمام تلاش را جهت تسریع و حل مشکلات صنعتگران از صاحبان صنایع و واحد‌های تولیدی دریغ نخواهد کرد، افزود: از این‌رو مشکلاتی که از طرف صنعتگران و صاحبان صنایع و کارخانجات مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز اعلام می‌شود، توسط معاونین و مدیران این منطقه با همت جدی پیگیری می‌شود.

سعید مصفا در ادامه با اشاره به اینکه شعار سال در سال‌های اخیر با رونق تولید و جهش تولید و نقش و حضور مردم گره خورده است که این امر نشان از پیشران بودن موضوع اقتصاد دارد، بیان کرد: بی شک فراهم کردن زمینه بخش خصوصی، مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت واحد‌های تولیدی از دیگر الزامات در این زمینه است.

مصفا بر حضور و فراهم کردن زمینه برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی واحد‌های تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز برای صنعتگران و فعالان اقتصادی تاکید کرد و افزود: قطعا حضور و مشارکت مردم در راه‌اندازی واحد‌های تولیدی و صنعتی علاوه بر تحقق شعار سال باعث می‌شود تا شاهد رونق و توسعه اقتصاد و اشتغال در کشور، استان و شیراز باشیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز با ذکر این نکته که تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد بستر‌های مناسب سرمایه‌گذاری، نقش بسیار مهمی برای حضور سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه اقتصادی شیراز دارد، ادامه داد: برای تحقق این هدف مهم منطقه ویژه اقتصادی شیراز از تمام ظرفیت‌های ممکن استفاده خواهد کرد.

مصفا با بیان اینکه یکی از لازمه‌های جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران، تامین زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب جهت سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شیراز است، گفت: منطقه ویژه اقتصادی شیراز با فراهم کردن امکانات لازم، شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران تسهیل کرده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در پایان از زحمات و نگاه ویژه مسئولان بازرسی استان در جهت رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و کارخانه‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز تشکر کرد و گفت: بی شک توسعه و رونق اقتصادی و حل مشکلات اقتصاد و کارخانه‌های تولیدی با همکاری تمام دستگاه‌ها محقق خواهد شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد
  • ژنرال سابق صهیونیست: تل آویو باید به شکست در غزه اذعان کند
  • کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم موادمخدر در آذربایجان شرقی
  • برگزاری یکصدونوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان
  • ۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد
  • تشکیل ۱۲ کارگروه تخصصی برای شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی
  • تشدید نظارت بر مراکز تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی آذربایجان شرقی