Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@15:17:57 GMT

علیپور مرد برنزی جام جهانی چین

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۵۶۶۳

علیپور مرد برنزی جام جهانی چین

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا علیپور سنگنورد ملی پوش قزوینی که همواره وی را روی سکوی مسابقات مختلف می‌دیدیم با قرار گرفتن درجایگاه چهاردهم مرحله مقدماتی ماده سرعت مسابقات سنگنوردی جام جهانی چین؛ به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافته و در این مرحله موفق به کسب رکورد ۵.۹۹ ثانیه و کسب عنوان سومی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با این رکورد حریف روسی خود را از پیش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد.

میلاد علیپور و احسان دلفانیان دو نماینده دیگر ایران در رقابت‌های سنگنوردی جام جهانی چین در ماده سرعت بودند که با کسب جایگاه بیست و چهارم و بیست و نهم در مرحله مقدماتی، به کار خود پایان دادند.

مدال طلا و نقره مسابقات سنگنوردی جام جهانی در ماده سرعت در اختیار نمایندگان اندونزی و ایتالیا قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایتالیا جام جهانی جهان چین رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم

محمد نبی رضایی پس از کسب مدال طلا در مسابقات انتخابی المپیک آبهای آرام و سهمیه المپیک پاریس گفت: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم. - اخبار ورزشی -

محمد نبی رضایی پس از کسب مدال طلا در مسابقات انتخابی المپیک آبهای آرام و سهمیه المپیک پاریس به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: امروز مسابقات کسب سهمیه را در پیش داشتم و مسابقه سختی بود ولی به صورت کامل استراتژی خود را به کار بستم و طلا  گرفتم که این مدال آن هم در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره‌ای بسیار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: در بازی‌های آسیایی می توانستم طلا بگیرم ولی با مشکلاتی که الان نمی خواهم ورود کنم، مدال را از دست آدم اما بعد از آن  بلافاصله با مربی خودم ایمان پور عزیز، تمریناتی را آغاز کردم و در روز سه تا چهار ساعت تمرینات پر فشار داشتم و خداراشکر با طلا به خانه بر می‌گردم.

رضایی تصریح کرد: مطئمنا در ادامه برای المپیک و حضور در فینال A و پر قدرت تمرین می‌کنم حتی مدال المپیک دور از دسترس نیست و امروز هم نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم.

وی افزود: این مدالی که کسب شد را مدیون مربی خودم هستم او برای من زحمت زیادی کشید. بعد از بازی‌های آسیایی او دوباره به من اعتماد کرد و من هم به او اعتماد کردم و یک کار گروهی خوبی را شروع کردیم و به او مدیون هستم. او یکی از بهترین علم های روز دنیا را در اختیار دارد. در مجموع از این نتیجه و این همکاری متقابل با مربی بسیار خوشحال هستم.

سهرابیان: قایقرانی ایران تاریخ‌سازی کرد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است
  • سرعت هواپیما‌های مسافربری در هر مرحله از پرواز چقدر است؟
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم