Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:25:41 GMT

آزادکار جوان ایران مقابل قهرمان المپیک شکست خورد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۵۷۶۰

آزادکار جوان ایران مقابل قهرمان المپیک شکست خورد

تهران - ایرنا - امیرحسین مقصودی در نخستین دیدار خود در وزن 65 کیلوگرم در پیکارهای قهرمانی جهان مقابل قهرمان جهان و المپیک از گرجستان مغلوب شد.

به گزارش ایرنا، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال 2018 جهان روزهای 28 مهر تا 6 آبان در سالن اسپورت هال بوک شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.
در وزن 65 کیلوگرم مقصودی دارنده مدال طلای نوجوانان جهان و نقره جوانان جهان در دور نخست برابر ولادمیر خینچیگاشویلی قهرمان جهان و المپیک از گرجستان با نتیجه 9 بر 2 مغلوب شد و باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی این حریف نامدار گرجی به فینال، در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حریف گرجی در دیدار بعدی باید به مصاف صلاح الدین کلیچسالیان از ترکیه برود. در این گروه لوگان استیبر قهرمان جهان از آمریکا، احمد چاکایف دارنده مدال برنز جهان از روسیه و واسیلی شوپتار دارنده مدال برنز جهان از اوکراین حضور دارند.
تا لحظاتی دیگر رضا اطری در دور اول به مصاف باخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی از مغولستان می رود، عزت الله اکبری در دور اول با جانی بور دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا از فرانسه روبرو می شود و در وزن 92 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور نخست با ریکاردو بائز از آرژانتین کشتی می گیرد.
در چهار وزن نخست نیز پرویز هادی و محمد باقر یخکشی در وزن های 125 و 61 کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافتند و حسن یزدانی نماینده وزن 86 کیلوگرم برای راهیابی به دیدار رده بندی حریفی از کوبا را پیش رو خواهد داشت.
ورزشی**1067**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي مجارستان جهاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران

تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو 2024 از صبح امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت) با حضور بیش از 300 ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و نمایندگان ایران بموفق به کسب  6 طلا، یک نقره و 3 برنز شدند. 

در رقابت‌های امروز؛ مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن 65- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن 75- کیلوگرم، معین تقوی در وزن 90 کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند. شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی و هلیا اسدیان به ترتیب در فرم‌های چانگ‌چوان و نان‌چوان دو مدال برنز در تالو به دست آوردند.

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم یک برد و یک باخت از دور مسابقات کنار رفت.محمدرضا ریگی در وزن 85- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن 75- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو، حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و‌ مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه 6 اردیبهشت‌) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر 6 نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان