Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس آموزش و پرورش نیشابور گفت: قیمت هر یک از این بسته های ورزشی سه میلیون ریال است که به مدارس محروم شهرستان اهدا شد.

حسین مهرآبادی افزود: اعطای دو هدیه نقدی به خوابگاه راضیه و دبستان بنت الهدی این شهرستان از دیگر هدایای این خانواده خیر نیشابوری است که جمع کل این هدایا را به 100 میلیون رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این هدایا طی یک مراسم نمادین به مدیران مدارس محروم و راهبران آموزشی جهت توزیع در مدارس روستایی واگذار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سه میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، امروز _جمعه، سی‌ویکم فروردین_ در آئین افتتاح چهار چمن مصنوعی در مدارس شهرستان بهمئی، اظهار کرد: با تکمیل این تعداد فضای ورزشی سرانه فضاهای ورزشی در بهمئی ظرف دو سال اخیر از ۵۰ به ۸۰ سانتی متر برای هر دانش‌آموز رسید.

وی با بیان اینکه برای اجرای چهار طرح چمن مصنوعی در شهرستان بهمئی ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده‌است، افزود: با همکاری نوسازی مدارس عملیات ساخت مدرسه دو کلاسه روستای «دره خرزهره» در بخش «ممبی» شهرستان بهمئی نیز در حال انجام است.

سرپرست آموزش پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تأمین هزینه ۱۰ میلیارد ریالی این مدرسه روستایی تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این مدرسه با زیر بنای ۷۵ متر مربع برای حدود ۱۰۰ دانش‌ آموز با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، خیر مدرسه ساز و آموزش و پرورش استان ساخته می‌شود.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این فضای آموزشی در حال ساخت، سرانه فضاهای آموزشی در بهمئی نسب به گذشته به بیش از ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: در دولت سیزدهم با اضافه شدن ۸۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی مدارس استان، مجموع فضای ورزشی مدارس این استان هم اکنون به بیش از ۱۱۴ هزار متر مربع رسیده‌است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تاکنون در دو مرحله ۵۵ چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی به بهره‌برداری رسیده است و ۳۰ چمن مصنوعی دیگر در مدارس استان در حال اجرا است.

کد خبر 745954

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • افزایش ۸۰ هزار متر مربعی فضای ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
  • افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
  • افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور