Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره  آخرین وضعیت تیم ملی اسکیت بیان کرد: اولین مسابقه رسمی که تیم ملی اسکیت پیش رو دارد مسابقات قهرمانی جهان بارسلونا در اسپانیا  است که  تمام رشته های  زیر نظر فدراسیون جهانی در این رقابت شرکت خواهند کرد.  مسابقه انتخابی تیم ملی به صورت  مجزا برگزار نخواهد شد و بازیکنان منتخب برای حضور در  تیم ملی از طریق لیگ و بازی های رسمی انتخاب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای تیم ملی  نهایتا تا دو ماه دیگر مشخص خواهد شد و تا پایان سال جاری اسامی  را به طور رسمی اعلام خواهیم کرد. پس از مشخص شدن اعضای تیم ملی در ماده های مختلف اسکیت ، برای تیم ملی اردو های مناسبی در نظر گرفته خواهد شد .تیم ملی هیچ اردویی خارج از ایران نخواهد داشت و تمام اردو هایی که در نظر گرفته خواهد شد در ایران است.

رضایی درباره استعداد یابی در اسکیت اظهار کرد: درتمام رده های سنی نونهالان و نوجوانان فدراسیون اسکیت مسابقه برگزار می کند . در هر یک از مسابقاتی که برگرار می شود ، تیم استعداد یاب از طرف فدراسیون در مسابقات شرکت خواهد داشت و بر اساس فاکتور های لازم نفرات منتخب را از بین تمام بازیکنان انتخاب می کنند.

او افزود : وضعیت تیم های پایه را دیگران باید بیان کنند اما از نظر من تیم های رده های پایه اسکیت شرایط بسیار خوبی دارند . فدراسیون اسکیت جزو معدود فدراسیون هایی است که در تمام رده های سنی مسابقه برگزار می کند و به طبع از بین تعداد زیادی از بازیکنان استعداد های درخشانی کشف می شود.

رضایی در پایان تصریح کرد: پس از مسابقات قهرمانی آسیایی کره جنوبی توجهات به رشته اسکیت نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است .  متاسفانه وسایل مورد استفاده اسکیت همه وارداتی است و هزینه های زیادی دارد.

بیشتربخوانید :

 کسب مدال برنز در اینلاین هاکی بانوان

کسب مدال طلا اینلاین هاکی آقایان / شکست رقیب سرسخت سامورایی

مسابقات اسکیت قهرمانی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد

انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون اسکیت درباره وضعیت اسکیت 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی جام حذفی انجام شد و تیم‌های سپاهان و ملوان در قرعه‌ای سخت مقابل هم قرار خواهند گرفت و این مسابقه دوئل جذابی بین ژوزه مورایس و مهدی تارتار خواهد بود!

ملوانی‌ها در بازی رفت لیگ توانستند تیم قدرتمند سپاهان که در آن مقطع از فصل عملکرد شگفت‌انگیزی داشت را در خانه شکست دهند و اولین پیروزی مقابل این تیم را رقم بزنند و به‌عنوان یک تیم سرسخت خود را معرفی کنند.

در بازی برگشت درحالی‌که ملوان از حریف خود پیش افتاده بود و در آستانه دبل مقابل سپاهانی‌ها قرار داشت، طلایی‌پوشان با کامبکی که زدند توانستند شکست بازی رفت را جبران کنند و سه امتیاز مهم را در یک بازی خارج از خانه به دست آورند و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

دیدار جام حذفی سومین تقابل آنها در طول فصل خواهد بود و این مسابقه در دوئل این دو تیم نقش به‌‍سزایی خواهد داشت و برنده این بازی در نهایت با دو پیروزی سربلند از این جدال خارج خواهد شد!

دو بازی قبلی که ملوان و سپاهان مقابل هم قرار گرفتند فنی، جذاب و حساس پیش رفت و با توجه به تک بازی بودن مسابقه حذفی این حساسیت و جذابیت دو چندان خواهد شد و سرمربی‌های دو تیم با برنامه‌های متفاوت به زمین مسابقه خواهند آمد و این یک چالش بزرگ برای آنها خواهد بود تا در تقابل فنی و رخ در رخ بتوانند سربلند خارج شوند و ضربه نهایی را مرگ‌بار وارد کند!

سومین تقابل ملوان - سپاهان حساس‌ترین آن خواهد بود و با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد تا زمان برگزاری مسابقه هر دو تیم به‌طور کامل شانس قهرمانی در لیگ را از دست داده باشند حساسیت این مسابقه بیشتر خواهد شد!

دیگر خبرها

  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است