Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@13:51:56 GMT

استوکس بدون تمرین هم گل می‌زند!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۵۹۴۱

رکنا: مهاجم ایرلندی تراکتورسازی موفق شد هشتمین گل فصل را برای تیمش به ثمر برساند و جایگاهش در صدرجدول گلزنان را تحکیم ببخشد.

روزی که آنتونی استوکس با سابقه فوتبالی فوق العاده به ایران آمد و با تراکتورسازی قرارداد امضا کرد، پیش بینی می شد که او یکی از بهترین خارجی های لیگ برتر شود و حالا در پایان هفته نهم لیگ برتر او توانسته با عملکرد خوبش در خط حمله سرخپوشان تبریزی چشم ها را به خود خیره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوکس تا قبل از دیدار با صنعت نفت آبادان 7 گل در لیگ برتر و دو گل در حذفی برای تیمش زده بود و در صدرجدول گلزنان لیگ قرار داشت. قبل از بازی دیروز او چند روز بیشتر از کادرفنی مرخصی گرفت و در کشورش ماند و روز چهارشنبه گذشته به ایران برگشت. به همین خاطر تمرین زیادی قبل از نفت آبادان با تراکتوری ها نداشت و محمد تقوی نیز او را در ترکیب اصلی بازی دیروز قرار نداد.

مهاجم ایرلندی اما در نیمه دوم دیدار دیروز با صنعت نفت آبادان جایگزین لی اروین دیگر مهاجم خارجی تراکتورسازی شد و توانست یکبار دیگر شم گلزنی اش را نشان دهد. اگرچه او نتوانست مانع شکست تیمش شود اما هشتمین گل خود را به ثمر رساند و جایگاهش در صدرجدول گلزنان را تحکیم بخشید.

قطعا با ادامه این روند استوکس می تواند دوران فوق العاده ای را از فوتبال ایران سپری کند و یکی از بهترین خارجی های تاریخ فوتبال ما لقب بگیرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عصبانیت ترامپ از دامادش در ماجرای جمال خاشقجی پسرتهرانی با دیدن فیلم خشن در سینما مردی را به سبک آن سلاخی کرد! + عکس این دختر یک شبه دید بی آبرو شده است! / دست پنهان کیست؟! دختر 14 ساله آبادانی در راه پله خانه شان با روسری خود را دار زد شاهپری زنگنه خواننده ایرانی با خاشقجی چه اتباطی دارد؟ + عکس نصب ۴ موشک روی «پیکان» ایرانی + عکس ثبت رکورد گران ترین فوتبالی توسط یک ایرانی مرد تهرانی در پرشیای آتشین زنده زنده سوخت! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دامادم در دوران عقد زیاد خانه ما می آمد و همین باعث شد که شوهرم به همه چیز شک کند! خارج کردن 120 کرم 25 سانتی از معده یک زن + عکس های باورنکردنی جزئیات دستگیر 6 مرد زن نما در مسیر اربعین / یک دوجنسه همراه آنان بود! + فیلم گرفتن اثر انگشت از جسد مرد مرده فرمول 10 روزه برای آب کردن شکم 2 روز جدال وحشتناک مرد 60 ساله با مارها در یک معدن

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله گل پایان ایرلندی مهاجم عکس ایران فیلم قتل محکوم شد ایرانی دختر مرد جوان قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد

براساس اعلام هواشناسی گلستان، در شیر آباد خان ببین ۱۰۴ میلیمتر باران ثبت شده است.

نوده ملک گرگان با ۹۳ میلیمتر، مازیاران رامیان با ۸۹ میلیمتر و افراتخته علی آبادکتول و النگدره گرگان با ۸۵ میلیمتر بعد از شیرآباد بیشترین میزان باران دیروز و امروز را دریافت کرده اند.

ایستگاه‌های توماچلر گمیشان و آق تقه مراوه تپه با ثبت ۶ میلیمتر کمترین میزان بارش‌های این دو روز را دریافت کرده اند.

فعالیت سامانه بارشی موثر از بامداد دیروز در گلستان فعال شده بود که بارش برف در قلل مرتفع، بارش باران و سیلاب از پیامد‌های این سامانه بود.

فعالیت این سامانه بارشی تا عصر امروز ادامه دارد.

بارش باران شدید محور گنبدکاووس- کلاله محدوده پل بایلر را مسدود کرده است.

آبگرفتگی خطوط ریلی در بندرترکمن سبب شده مسافران تهران – گرگان در ایستگاه بندرگز پیاده شوند و با اتوبوس رهسپار گرگان شوند.

بارش برف هم چنین در توسکستان گرگان – شاهرود را سفید پوش کرد و رانندگان برای رفت و آمد در این مسیر در محدوده گردنه چالچیان باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید