Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@02:48:31 GMT

وزیر نیرو کارت زرد گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۵۹۷۸

نماینده اصفهان از وزیر نیرو درباره چرایی حقابه کشاورزان شرق اصفهان و علت اینکه در سال جاری حقابه کشاورزان شرق اصفهان در رودخانه زاینده رود جاری نمی‌شود، چیست، مورد بررسی سوال کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، سوال حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان از وزیر نیرو درباره چرایی حقابه کشاورزان شرق اصفهان و علت اینکه در سال جاری حقابه کشاورزان شرق اصفهان در رودخانه زاینده رود جاری نمی‌شود، چیست، مورد بررسی سوال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نمایندگان پس از استماع سوالات کامران و اظهارات وزیر نیرو از پاسخ‌های با 114 رای موافق، 94 و 2 رای ممتنع از مجموع 228 نماینده حاضر در جلسه قانع نشدند.   پس از اعلام آرا پزشکیان که اداره جلسه رابر عهده داشت طی سخنانی اظهار داشت: ما آراء را مجدد بررسی کردیم.   وی افزود: پس از بررسی آراء در جلسه مشخص شد برای قانع کننده بودن توضیحات وزیر نیاز به نصف به اضافه یک رای نمایندگان وجود داشته که بنابراین نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشدند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باطل شدن سهمیه آبیاری از زبان کشاورزان نطنز

اغلب به دلیل خشکسالی‌ها که برای زراعت کشاورزان خطرناک است کارت‌های آبیاری را در اختیار کشاورزان می‌گذارند تا با توجه به سهمیه‌ای که دارند مزارع خود را آبیاری کنند. اما به گفته یکی از کشاورزان شهرستان نطنز باقی مانده و ذخیره سهمیه آبیاری کشاورزان باطل شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، چرا اداره آبیاری کشاورزی شهرستان نطنز شارژ‌های آبیاری کشاورزانی را که در کارت‌های خود به دلیل بارندگی‌های اخیر ذخیره کرده اند را باطل کرده است. کشاورزان به دلیل بارندگی‌های اخیر موتور چاه‌های کشاورزی را مدتی خاموش کردند و شارژ‌های آبیاری را ذخیره کردند، اما اداره اقدام به سوزاندن شارژ‌های قبلی کشاورزان کرده است و این اتفاق برای اولین بار صورت گرفته است. خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • پیش‌بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جاری
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جاری
  • باطل شدن سهمیه آبیاری از زبان کشاورزان نطنز
  • فوتبال از دریچه فان؛ لیگ کشاورزان در واقعیت
  • زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل