Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@23:44:34 GMT

«نود» فردا شب پخش می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۵۹۹۸

«نود» فردا شب پخش می‌شود؟

باشگاه خبرنگاران جوان: برنامه «نود» که هفته گذشته به دلیل بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا روی آنتن نرفته بود از این هفته طبق روال معمول خود (دوشنبه) بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

برنامه تلویزیونی «نود» کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی و اجرای عادل فردوسی‌پور است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی برنامه نود فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۵۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دکتر مختاری در نشست با مسئولان واحد‌های ستاد شبکه بهداشت و درمان مهریز با اشاره به هفته سلامت امسال با شعار محوری "سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت" گفت:همزمان با این هفته برنامه‌های متنوعی با رویکرد ترویج مفاهیم کلیدی سلامت و گفتمان سازی در جامعه با تاکید بر اولویت‌های ملی سلامت، در مناطق مختف روستایی و شهری این شهرستان اجرا خواهد شد.


مختاری ادامه داد: باید به تامین همه جانبه و پایدار سلامت، باور و دغدغه داشته باشیم و با تلاش و میثاق خود، این نیاز فطری بشری را جامه عمل بپوشانیم.


مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهریز تصریح کرد: غبارروبی قبور شهدا، برپایی ایستگاه سلامت در محل برگزاری نماز جمعه، آموزش تغذیه در گروه‌های سنی مختلف و ترویج و ترغیب فرزندآوری و واحد بهداشت مدارس جهت حضور به موقع کارشناسان مربوطه (بهداشت روان، تغذیه و بهداشت حرفه ای) در مدارس، برنامه ویژه داوطلبین سلامت با موضوع جوانی جمعیت و پیشگیری از تب مالت برپایی نمایشگاه مواد غذایی غیر قابل مصرف در کنار جشنواره غذا در مدرسه شاهد علی ابن ابیطالب و.. از برنامه‌های این هفته است.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین