Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد حاجی جعفری مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری کرج اظهار کرد: اجرای طرح زوج یا فرد یکی از راهکارهای کنترل آلودگی هوا و مهندسی حجم ترافیک درکلانشهرها است.

 

وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر، این طرح در کرج بنا به مصوبه شورای ترافیک استان در محدوده مشخصی و ماه‌های پایانی سال اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت: بدون شک برای بالا بردن دقت پلاک خوانی، دوربین‌های محدوده اجرای طرح  زوج یا فرد نیاز به دقت سنجی یا تنظیم  دارند که این امر توسط پیمانکار مربوطه و با پیگیری از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک صورت می‌گیرد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک توضیح داد: از این دوربین‌ها می توان در اجرای طرح های دیگر مانند طرح کاهش (LEZ) و پایش‌های ترافیکی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به تامین زیر ساخت های لازم توسط شهرداری کرج با تخصیص کُد به دوربین های مذکور توسط کارشناسان پلیس راهور، طرح های مذکور قابلیت اجرایی شدن به صورت هوشمند را خواهند داشت که این مهم به صورت جدی از طریق شهرداری و همچنین از سوی استانداری البرز در حال پیگیری است.

مدیرمرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج در ادامه از راه اندازی یک دوربین نظارت تصویری در کرج خبر داد و افزود: این دوربین در سه راه نهضت واقع در بلوار چمران راه اندازی شده است.

حاجی جعفری ابراز کرد: علاوه بر این طی چند روز گذشته دوربین های محدوده طرح زوج یا فرد کرج هم مورد بررسی و تنظیم قرار گرفته اند.

این مسئول گفت: پیش بینی می‌شود با تامین منابع مالی مناسب تا پایان سال ۲۰ دستگاه دوربین نظارت تصویریِ جدید در سطح شهر راه اندازی شود

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با طرح ترافیک خبرنگاری اظهار کرد: ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد. خبرنگاران از درگاه یا اپلیکیشن شهرزاد می‌توانند برای ثبت‌نام مراجعه و اقدام کنند. بعد از پایان ثبت‌نام‌ها جمع‌بندی صورت می‌گیرد و در مورد تعداد سهمیه‌ها اقدام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: جزئیات تغییرات جدید محدوده طرح ترافیک در تهران

سخنگوی شهرداری تهران، افزود: تا زمان تصمیم‌گیری نهایی درباره طرح‌های جدید و ابلاغ آنها، طرح ترافیک قبلی ادامه خواهد داشت.

محمدخانی با بیان اینکه اولویت شهرداری تهران ارائه خدمات در بستر جدید سامانه شهرزاد است، تصریح کرد: یکی از ویژگی این سامانه این است که از طریق سامانه شهرزاد در همه گوشی‌های هوشمند این دسترسی وجود دارد و ثبت‌نام در این سامانه مسیر ساده‌تری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اگر کسی هم در سامانه «تهران من» ثبت‌نام کرده باشد به سامانه شهرزاد منتقل می‌شود. تعامل ما با خبرنگاران در موضوع طرح ترافیک خبرنگاری از طریق سامانه شهرزاد است.

سخنگوی شهرداری تهران در مورد احتمال افزایش اعتبار کارت بلیت مترو خبرنگاران نیز گفت: کارگروهی از سوی شورای شهر تهران در این خصوص تشکیل شده و در این خصوص باید تصمیم بگیرد، پیشنهاد ما افزایش این مبلغ است. امیدواریم که این عدد با نظر کارگروه افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227350 برچسب‌ها شهرداری تهران

دیگر خبرها

  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • بازنگری محدوده‌های ترافیکی شهر تهران با مشارکت محققین و پژوهشگران دانشگاهی
  • چگونه از میلگرد بستر در ساخت دیوار‌ها استفاده کنیم؟