Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@04:29:31 GMT

کتاب « قلمرو تعهد در زندگی زناشویی» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۶۰۴۷

کتاب « قلمرو تعهد در زندگی زناشویی» منتشر شد

غفاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در اردبیل، اظهار کرد: بیست و یک سال از شروع مشاوره من با زوجین و خانواده ها می گذرد ولی در چند سال اخیر بیشتر از گذشته شاهد شکست تعهدات زندگی زناشویی در خانواده ها بوده ام، کشف دلایل این موضوع برای من به عنوان روان شناس اهمیت زیادی پیدا کرد چرا که این موضوع درد و رنج زیادی را به خانواده ها بویژه ‌به کودکان تحمیل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی به دنبال دلایل شکستن این تعهدات رفتم، متوجه شدم که ازدواج با یک فرد نامناسب، ازدواج بدون معیار و ملاک، ازدواج های شتابزده، ازدواج به خاطر دیگران نه به خاطر خود، ازدواج در سنین پایین و ... باعث شکل گیری روابط نادرست بین زوجین می شود.

غفاری ادامه داد: به نظرم رسید که یکی از دلایل این است که زوجین کمتر با مفهوم تعهد به معنای کامل کلمه آشنایی دارند و لذا به فکر تألیف کتاب حاضر افتادم که با نگاهی دقیق به مفهوم تعهد در روابط زناشویی بتواند دلایل و موانع شکل گیری تعهد را توضیح دهد و به خوانندگان کمک کند، نه تنها همسر خود را انتخاب کنند بلکه روابط زناشویی پایداری داشته باشند.

203 / 167 واحد اردبیل انتشار کتاب « قلمرو تعهد در زندگی زناشویی» عذرا غفاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد اردبیل انتشار کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو

این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو به عنوان اولین مرکز مشاوره ازدواج این شهرستان در ساختمانی به مساحت ۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.

 فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در مراسم افتتاح این مرکز، مشاوره ازدواج را مهمترین راه برای انتخاب صحیح ودرست برای یک زندگی عنوان کرد و گفت: بر اساس اطلاعات و آمار، مراکز مشاوره قبل از ازدواج در کاهش ۵۰ درصد طلاق در جامعه موثر است.

 وی بررسی ویژگی‌های شخصیتی و تقویت مهارت‌های ارتباطی و حل تعارضات و مشکلات و کاهش استرس را از دیگر مزایای مراکز مشاوره ازدواج سازمان ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: این مرکز با هدف تسهیل دسترسی به موضوعات حوزه آموزش و مشاوره ازدواج و خانواده و همچنین آگاهی رسانی به عموم جامعه بویژه جوانان و خانواده و با توجه به بافت جمعیتی جوان سهند در این شهر جدید ایجادشد تا مردم این شهر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر