Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:51:52 GMT

«دلدادگان» امشب پخش نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۶۱۶۵

«دلدادگان» امشب پخش نمی‌شود

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سریال «دلدادگان» امشب (یکشنبه) ۲۹ مهر به دلیل پخش مستقیم مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جهان در ساعت ۲۰:۳۰، پخش نمی‌شود.

همچنین دوشنبه ۳۰ مهر نیز به علت پخش ادامه مسابقات قهرمانی کشتی که از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌شود، این مجموعه بعد از اخبار شبانگاهی ساعت ۲۲:۱۵ تقدیم مخاطبان شبکه سه سیما خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛سریال «دلدادگان» به نویسندگی بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان در ۶۰ قسمت تهیه و تولید شده است و از اواسط تابستان ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

تغییر در زمان پخش سریال «دلدادگان»

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود

رئیس فدراسیون ووشو از تهیه بلیت برای اعزام ملی‌پوشان به مسابقات گزینشی جام‌جهانی چین خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در آستانه اعزام تیم ملی ووشو به مسابقات گزینشی جام‌جهانی در چین، روز گذشته شرکت هواپیمایی چینی از لغو پرواز خود به این کشور خبر داد تا شائبه عدم اعزام ملی‌پوشان کشورمان به این رقابت‌ها قوت بگیرد. با این وجود فدراسیون ووشو پس از اطلاع از لغو پرواز شرکت هواپیمایی چین، موفق شد مجدد برای ملی‌پوشان بلیت تهیه کرده تا تیم ملی کشورمان امروز(یکشنبه - 2 اردیبهشت) و طبق برنامه عازم چین شود. 

شوک به ووشو ایران؛ احتمال لغو سفر ملی‌پوشان به چین

 

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت ملی‌پوشان کشورمان برای حضور در مسابقات گزینشی جام‌جهانی اظهار داشت: علی‌رغم اینکه از یک ماه گذشته اقدام به تهیه بلیت کرده بودیم، اما متاسفانه شرکت هواپیمایی چینی روز گذشته از لغو کلیه پروازهای خود خبر داد. اتفاقی که شرایط سختی را جهت اعزام تیم ملی به مسابقات رقم زد.

وی تصریح کرد: خدا را شکر در نهایت با پیگیری بسیار زیاد موفق به تهیه بلیت شدیم و تیم ملی کشورمان ساعت  20:20 امشب تهران را به مقصد گوانگژو ترک خواهد کرد.  پس از حضور در گوانگژو نیز تیم ملی به شانگهای خواهد رفت و از آنجا به صورت زمینی به جیانگ‌جین محل برگزاری مسابقات گزینشی جام‌جهانی اعزام خواهد شد.

رئیس فدراسیون ووشو با تاکید بر هزینه سنگین تحمیل شده به فدراسیون ووشو گفت: متاسفانه این تغییر در برنامه پروازی تیم ملی در شرایط پیش‌‌بینی نشده هزینه مضاعفی به فدراسیون وارد کرد، اما خدا را شکر در نهایت توانستیم بلیت را تهیه کنیم. البته این تغییر برنامه پروازی یک مقدار کار را برای بچه‌ها نیز سخت خواهد کرد و آنها باید مدت زمان بیشتری را در چین طی کنند تا به محل برگزاری مسابقات برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است