Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق مجلس فراخوان رهبرانقلاب برای پیش نویس الگوی پشرفت را فرصتی برای نخبگان دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های برای پیشرفت ایران اسلامی، توجه به توان داخلی است. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ سیاسی مجلس و دولت ایران سیاست ایران نظرات

حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به فراخوان مقام معظم رهبری برای پیش‌نویس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، گفت: دعوت مقام معظم رهبری از نخبگان و دانشگاهیان برای پیش‌نویس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت 50 ساله آتی ایران نشانگر برنامه بلند معظم له برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی است و همه دلسوزان باید قدردان نگاه بلند مقام معظم رهبری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر آیت‌الله کعبی درباره الگوی پیشرفت 50 ساله ایران

وی با بیان اینکه، مجلس شورای اسلامی و دولت باید الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را به‌عنوان یک سند بالادستی موردتوجه قرار بدهند، تصریح کرد: پیشرفت ایران اسلامی در همه زمینه‌ها ازجمله زمینه‌های علمی و اقتصادی مطالبه جدی و قاطع مقام معظم رهبری است؛ مجلس شورای اسلامی در تقنین و دولت در حوزه اجرا باید به لوزم پیشرفت علمی و اقتصادی کشور توجه لازم را داشته باشند.

موسوی، فراخوان رهبرانقلاب برای پیش نویس الگوی پشرفت را فرصتی برای نخبگان دانست و گفت: به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های برای پیشرفت ایران اسلامی، توجه به توان داخلی و حمایت از اقتصاد ملی است که انتظار می‌رود به عنوان یک راهبرد موردتوجه تمام نهادهای تصمیم گیر قرار بگیرد.

انتهای پیام/

R31462/P31462/S1,15,1412/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • فراخوان جدید جذب سه هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌ها
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • هوش مصنوعی فرصتی مهم در توسعه و پیشرفت است