Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدير عامل گاز زنجان گفت:در حال حاضر گازرساني به ۱۰۷روستا با ۱۲هزار و ۴۰۲ خانواردر دست اجرا است كه با اتمام عملیات گازرسانی به این روستاها، ميزان برخورداری خانوارهای روستایی استان به ۶/۹۰ درصد مي رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان زنجان؛ در ديدار مدير عامل و اعضاي هيات مديره گاز زنجان با رئيس كل دادگستري استان؛ احمدلو با ارائه گزارشي از وضعیت گازرسانی به شهرها و روستاهای استان؛ اعلام كرد: در حال حاضر گازرساني به 107روستا با 12هزار و 402 خانوار در دست اجرا است كه با اتمام عملیات گازرسانی به این روستاها، ميزان برخورداری خانوارهای روستایی استان به 6/90 درصد مي رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي با اعلام اينكه 505 روستا با 83 هزار و 978 خانوار به شبكه گاز كشور متصل شده اند؛ افزود: هم اکنون 9/78 درصد از كل خانوارهای روستایی استان زنجان بهره مند از گاز طبیعی هستند كه اگر منابع مالي به خوبي تامين شود؛ گاز زنجان با داشتن نيروهاي توانمند و متعهد؛ ظرفيت لازم براي تامين نياز استان به گاز طبيعي در بخش هاي مختلف، مشتركين خانگي؛ صنعتي و عمومي را در اسرع وقت؛ دارد.

 

مدير عامل شركت گاز استان زنجان همچنين با اشاره به وضعيت گازرساني به روستاهاي مصوب سفر سال 1393 رياست جمهوري؛ از انجام مطالعه، طراحي و گازرساني به 320 روستا با 39 هزار و 157 خانوار خبر داد و افزود: از اين تعداد 278 روستا با 32 هزار و 641 خانوار بهره مند از گاز بوده و 42 روستاي باقيمانده نيز با 6 هزار و 516 خانوار در دست اجرا است.

 

احمدلو؛ اعتبار برآوردي گازرساني به روستاهاي مصوب سفر رياست جمهوري را 3 هزار ميليارد ريال در قالب اعتبارات بند « ق » تبصره 2 قانون بودجه سال 93 اعلام كرد.

 

وي در ادامه گزارش خود از بهره مندي100 درصدي جمعيت شهري استان زنجان از نعمت گاز طبيعي خبر داد.

 

مدير عامل شركت گاز استان زنجان همچنين با بيان اينكه گازرسانی در استان زنجان طی سال‌های اخیر شتاب چشمگيري گرفته است و بخش قابل توجهی از روستاهای استان از نعمت گاز بهره مند شده اند؛ تصريح داشت: با اين حال هنوز هم مشکلاتی در این زمینه وجود دارد و متاسفانه به دليل مخالفت برخي از روستاييان در واگذاري زمين هاي زراعي خود، عملیات گازرسانی در برخی از روستاها به کندی پیش می‌رود و همین موضوع مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند و مردم خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های گازرسانی هستند.

 

احمدلو با اشاره به ممانعت معارضین محلی كه مانع اجرای پروژه‌های گازرسانی در روستاها مي شوند؛ ابراز داشت: هماهنگی و تعامل بين دستگاه هاي اجرايي بلاخص اداره كل دادگستري و شركت گاز؛ در تعیین تکلیف پروژه هاي گازرساني روستايي و تسريع در روند اجراي آنها تاثير شاياني دارد.

 

رييس كل دادگستري استان نيز در ادامه با بيان اينكه شرکت گاز استان زنجان يكي از شركت هاي خدمات رسان است كه خدمات مطلوب و ارزشمندی را به مردم ارائه و رضایت خاطر مشتركين را فراهم کرده است، گفت: گازرسانی به روستاها موجب محرومیت‌زدایی، افزایش رفاه عمومی، جلوگیری از مهاجرت به شهرها و اشتغال‌زایی مي شود و البته تداوم گازرسانی؛ زمینه ساز رونق اقتصادی شده و سبب مهاجرت معکوس به روستاها مي شود.

 

صادقي نياركي با تقدیر از تلاش‌های دست اندركاران و مسئولان اجرايي شركت گاز در تامين گاز مردم استان؛ اذعان داشت: آمادگی هرگونه همکاری و پیگیری برای برطرف شدن مشکلات و بهره‌مندی هر چه بيشتر مردم از امکانات گازرساني را داریم./

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین اربعین حسینی اینفوگرافی پیاده روی اربعین کانون های مساجد مقام معظم رهبری سازمان اوقاف و امور خیریه موکب مرز مهران علمدار کربلا شرکت گاز استان زنجان دادگستری استان زنجان دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در قالب طرح ملی جهاد آبرسانی و در راستای محرومیت زدایی از روستاها، تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، ۱۵ روستا در شهرستان‌های نائین و فریدن از آبرسانی پایدار بهره مند می‌شوند.

وی افزود: در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور مقرر شد که بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری ۵۱ روستا با جمعیت بالغ بر ۱۳ هزار نفر، شامل ۴۳۰۰ خانوار به آب پایدار سالم و بهداشتی دست یابند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص برنامه زمان بندی تکمیل آبرسانی به روستاها، خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی آبرسانی به ۹ روستا تکمیل شده و ۶ روستای دیگر نیز نیز تاقبل از پایان اردیبهشت ماه سال جاری از آبرسانی پایدار بهره مند می‌شوند.

اکبریان با بیان اینکه در سال گذشته نیز ۴۲ روستای شهرستان نائین از طریق طرح جهاد آبرسانی به آب پایدار دست یافتند، افزود: حذف آبرسانی سیار و محرومیت زدایی از روستاها یکی از اولویت‌های شرکت‌های آبفا بر مبنای جهاد خدمت رسانی است.

کد خبر 6091111

دیگر خبرها

  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی