Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مبلغ جایزه بزرگ بلیط بخت آزمایی موسوم به لاتاری «مگا میلیونز» روز جمعه به یک میلیارد دلار افزایش پیدا کرده بود. در پی افزایش مبلغ این جایزه صف هایی طولانی از انبوه بخت آزمایان مقابل مراکز فروش در سراسر خاک آمریکا از جمله واشنگتن، پایتخت فدرال و نیز جزایر ویرجین ایالات متحده آمریکا که لاتاری در آنجا نیز برگزار می شود، تشکیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار زیادی از خریداران بلیط بخت آزمایی در آمریکا که هنوز بخت به سراغشان نیامده و رویای میلیاردر شدن درسر دارند تا چند روز دیگر این فرصت را دارند که در قرعه کشی جدید صاحب یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار شوند.

مبلغ جایزه بزرگ بلیط بخت آزمایی موسوم به لاتاری «مگا میلیونز» روز جمعه به یک میلیارد دلار افزایش پیدا کرده بود. در پی افزایش مبلغ این جایزه صف هایی طولانی از انبوه بخت آزمایان مقابل مراکز فروش در سراسر خاک آمریکا از جمله واشنگتن، پایتخت فدرال و نیز جزایر ویرجین ایالات متحده آمریکا که لاتاری در آنجا نیز برگزار می شود، تشکیل شده بود.

این درحالیست که برغم باقی ماندن پانزده بخت یک میلیون دلاری در ۹ ایالت آمریکا هیچ فردی در قرعه کشی برنده نشد و همین امر سبب شد تا جایزه بزرگ لاتاری «مگا میلیونز» در قرعه کشی سه شنبه شب تا مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار افزایش پیدا کند.

ماویس وانچزیک، زن پنجاه دو سه ساله اهل ایالت ماساچوست و مادر دو فرزند برنده خوش شانس جایزه بزرگ قبلی این لاتاری بود که یک‌شبه صاحب ۷۵۸ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار شد.

جایزه نقدی لاتاری ها برخلاف بسیاری از کشورها در آمریکا و در سطح فدرال مشمول پرداخت مالیات می شوند. برندگان این جوایز در برخی ایالت ها همچنین باید مالیات پول بدست آمده را در منطقه سکونت نیز بپردازند.

منبع: یورونیوز

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ فردا: رقابت پاکدامن و رهبری در دور سوم


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  برنامه نمایندگان ایران در جدول حذفی به این شرح اعلام شد:

دور سوم:
علی پاکدامن - آرتیوم سرکیسیان از قزاقستان
محمد رهبری - توماس مارتین از فرانسه

پیش از این فرزاد باهر ارسباران در دور اول و محمد فتوحی در دور دوم حذف شدند.

دیگر خبرها

  • گزارش جنگ غزه نیویورک تایمز برنده پولیتزر ۲۰۲۴ شد
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ |برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ فردا: رقابت پاکدامن و رهبری در دور سوم