Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندرانی رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ پیرامون خبر‌های منتشر شده در خصوص توزیع نوشابه به جای سنوات در شرکت زمزم گرگان گفت:حدود ۱۰ نفر از بازنشستگان شرکت زمزم گرگان به درخواست خود و توافق باشرکت، نوشابه دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در چند سال گذشته به دلیل شرایط نامساعد بودن این کارخانه حدود ۵۰ نفر از کارگران با هدف دریافت حقوق از تامین اجتماعی بازنشسته شده اند و تا کنون هیچ یک از کارگران و بازنشستگان این مجموعه دادخواست و شکایتی به این نهاد ارسال نکردند.

وی ادامه داد: دریافت نوشابه توافقی بوده بین کارگران و شرکت زمزم گرگان و ما در جریان نبودیم و اگر امروز هم به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص سنوات مراجعه کنند پس از صدور رای سنوات افراد اعلام خواهد شد و از طریق اجرای احکام دادگستری حق و حقوق افراد گرفته می‌شود.

مازندرانی افزود: احقاق حقوق کارگران جز حقوق ممتاز است و وزرات کار وظیفه دارد سریعا مسائل را رسیدگی کنند و این افراد می‌توانند با مراجعه به اداره کار مشکلات خود را مطرح و رسیدگی خواهد شد.
مازندرانی افزود: این شرکت به دلیل بدهی و معوقات سال‌های گذشته به بانک‌ها تا کنون نتوانسته از تسهیلات بانکی برخوردار باشد و حدود ۳ میلیارد تومان بدهی بیمه‌ای دارد، اما بیمه کارگران این کارخانه همچنان تمدید می‌شود .
شرکت زمزم گرگان ۳۵۰ نیرو فعال دارد.

انتهای پیام /گ/م   صحبت های رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان در خصوص توزیع نوشابه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار بیکاری جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حاشیه دیدار امروز کارگران با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب، رهبری در واکنش به اقدام یکی از کارگران که روی چفیه نوشته بود: «انگشتر آقا» فرمودند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر اگر انگشتر می‌خواهد بیاید بگیرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899066

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر