Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@21:34:44 GMT

مازیچ، داور دیدار حساس منچستریونایتد - یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۶۵۹۴

مازیچ، داور دیدار حساس منچستریونایتد - یوونتوس

میلوراد مازیچ، داور مشهور صرب، قضاوت دیدار منچستریونایتد و یوونتوس را در چمپیونزلیگ برعهده خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار روز سه شنبه در الدترافورد برگزار خواهد شد و مازیچ با کمک میلووان ریستیچ و دالیبور یوردویچ، این بازی را سوت خواهد زد. دو داور پشت دروازه نیز نناند یوکیف و دانیلو گروییچ خواهند بود و نمانیا پتروویچ، داور چهارم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مازیچ 45 ساله، داور با تجربه فیفاست که فینال چمپیونزلیگ فصل گذشته را سوت زد، جایی که رئال مادرید موفق شد 3-1 لیورپول را شکست دهد. او همچنین سوپرکاپ 17-2016 و فینال جام کنفدراسیون‌های سال 2017 را نیز قضاوت کرده است.

 

 

 

 

در دیدارهایی که مازیچ برای باشگاه‌ها و تیم ملی ایتالیا سوت زده، 5 پیروزی، 4 تساوی و 6 شکست برای این تیم‌ها حاصل شده است. او در جریان شکست 1-0 یووه مقابل المپیاکوس در سال 2014، پیروزی 3-0 این تیم مقابل دورتموند در سال 2015 و تساوی 0-0 این تیم در سال گذشته مقابل بارسلونا قضاوت کرده است.

 

مازیچ برای منچستریونایتد نیز در 5 بازی سوت زده که 2 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست شامل ان می‌شود. آخرین دیداری که او برای شیاطین سرخ سوت زده به سال 2016 بازمی‌گردد، جایی که یونایتد 2-1 فنرباغچه را در لیگ اروپا شکست داد. آنها مقابل ولفسبورگ و فنرباغچه با قضاوت مازیچ متحمل شکست شده اند و در دیدار مقابل لیورپول نیز به تساوی 1-1 دست یافتند. در دسامبر 2013، دیگر پیروزی آنها مقابل شاختار دونتسک رقم خورد.

 

در مجموع، مازیچ برای تیم‌های باشگاهی و ملی انگلیس، 20 بازی سوت زده که 6 پیروزی، 7 تساوی و 7 شکست نتیجه آن بوده است.

 

مازیچ منچستر یونایتد یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مازیچ منچستر یونایتد یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد

مهاجم ایرانی پیش از مصاف حساس با جوبیلو ایواتا از لیست تیمش خارج شد...

طرفداری| مهاجم ایرانی تیم فوتبال آویسپا فوکوکا در دیدار این تیم مقابل ماتسوموتو یاماگا در رقابت‌های جی لیگ کاپ، غایب خواهد بود.

شیگتوشی هاسبه، سرمربی آویسپا، با هدف حفظ آمادگی نفرات اصلی برای بازی حساس مقابل جوبیلو ایواتا، در این دیدار از تیم دوم خود استفاده خواهد کرد. شهاب زاهدی که پس از پیوستن به آویسپا عملکردی درخشان داشته، در این مسابقه فرصتی برای استراحت و آماده‌سازی برای بازی بعدی خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • پیروزی منچستریونایتد مقابل لیدز با تک گل روی کین (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا