Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:00:34 GMT

حادثه رانندگی در محور لردگان یک کشته داشت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۶۶۶۱

حادثه رانندگی در محور لردگان یک کشته داشت

شهرکرد- ایرنا- محور لردگان چهارمحال و بختیاری به سمت خوزستان روز یکشنبه دوباره شاهد یک تصادف رانندگی بود که منجر به فوت یک نفر شد.

به گزارش ایرنا، این محور مدت هاست که محل ترانزیت کالا از فلات مرکزی به سمت جنوب ایران شده است، ولی به دلیل بزرگراه یا آزادراه نبودن این مسیر، گاهی شاهد تصادفات مرگبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این محور به دلیل داشتن کمترین گردنه های سخت گذر و پیچ های حادثه ساز ، یکی از محورهای دلخواه رانندگان حمل کالا در فلات مرکزی به شمار می رود.
پیش از این رانندگان از مسیرهای استانهای غربی برای جا بجای کالا از فلات مرکزی یا به جنوب یا برعکس ، استفاده می کردند که اکنون این محور جای مسیرهای قبلی را گرفته است.
در تازه ترین تصادف در این محور ، روز یکشنبه بیست و نهم مهرماه یک نفر جان خود را از دست داد.
رییس پلیس راه چهارمحال وبختیاری گفت: در تصادف رانندگی محور لردگان به خوزستان در حد فاصل سه راهی امام قیس ، یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد.
سرهنگ رحمت الله نجفی روز یکشنبه درگفت و با خبرنگار ایرنا افزود: این تصادف امروز - یکشنبه - بین یک دستگاه اتوبوس و پراید اتفاق افتاد که راننده پراید زخمی و سرنشین آن فوت کرد.
وی، علت تصادف را تجاوز به چپ خودروی پراید و خواب آلودگی راننده عنوان کرد و گفت: سرنشینان اتوبوس و راننده اتوبوس سالم هستند.
به گزارش ایرنا، روزانه بیش از 30 هزار تردد در محور لردگان به خوزستان انجام می شود.
لردگان در 190کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و بین محور تزانزیتی فلات مرکزی به جلگه جنوبی ایران است.
7360/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث پليس راه لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" اظهار کرد: در پی اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع  یک فقره تصادف فی مابین چهار دستگاه وسیله نقلیه سواری تویوتا لندکروز، پژو پارس، سمند و اتوبوس  در محور ایلام به سرابله در منطقه بانکول  بلافاصله کارشناسان پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، در اثر این حادثه، ۱ نفر کشته و تعداد ۳ نفر مجروح  و ۷ نفر از سرنشینان وسایل نقلیه به صورت سطحی دچار جراحت گردیده  ‌که  توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام و در بیمارستان بصورت سرپایی مداوا شده اند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان گفت: علت تامه  تصادف بی مبالاتی از جانب راننده سواری تویوتا لندکروز به علت تجاوز به چپ  توسط کارشناسان تصادف تشخیص داده شد.

دیگر خبرها

  • تصادف پژو و سوناتا با ۹ کشته +عکس
  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته / علت چه بود؟
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • (ویدئو) آمار جدید تصادف نوروزی؛ کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۴۹ نفر رسید
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم
  • ۵ کشته و مصدوم در تصادف دو خودرو در گنبدکاووس
  • یک کشته و ۳ مجروح در تصادف رانندگی عصر امروز